Sunday, 3 April 2011

AyaT2 AmSyaR

Kadang2 bila mendengar ayat2 yg keluar dr mulut Amsyar yg baru berusia 6 thn lebih nie, sgt tak t'jangkau di fikiran aku nie sbg ibunya. Ketika entry ini ditulis dia sdg mendengar nyanyian Anuar Zain di Anugerah Bintang Popular.


Amsyar:"Lagu nie best kan mama? Mcm lagu kat wayang."
Mama dia: "Amsyar suke ke?"
Amsyar: "Suke. Best sgt."


Kecik2 dah pandai menilai lagu2 jiwang nie. Paling tak boleh blah, kalau dia m'cuba sesuatu yg baru, topi ke...fesyen rambut baru ke...
sambil membelek2 depan cermin, "Hensem tak??" bertanya kat aku le tu. Adoyaii....beso nie dah boleh gunakan perkataan hensem utk piawaian ke? hahaha..

Ada satu hari tu, dia call opah dia.
Opah : "Adik tengah buat apa?"
Amsyar : "Adik tengah jalan pakai perut."  (qisya belum merangkak lagi.) hahaha....

No comments:

Post a Comment