Thursday, 14 April 2011

SiBuK NaK BeRbloG JuGaK

Semalam, kan.
Saje2 serius sikit b'blogwalking.
Tu yg tak buat entry tu.
Stop jap story mori yg nak diceritakan.
Pi jenjalan merata.
Sambil mulut ternganga.
Terkagum sangat.
Ater....cantek bebeno la blog korang.
Jauh beza dgn blog teman.
Rasa nak nanges pulak. tsk..
Blog mcm x de entry menarik.
Mcm meroyan sorang2.
Tak pe kot.
Baru2 lg cenggini le gamaknya.
Terima kasih pd yg follow.
Korang mmg sporting kat newbie mcm teman.
Terharu tau...

13 comments:

  1. teruskan berblogging..
    kayuh pelan2 ^_^

    ReplyDelete
  2. to nelly.... insya Allah akan diusahakan.
    to czueka.... thanx. rajin2 la bg komen. akan cuba selalu singgah jugak kat blog czueka. :)

    ReplyDelete
  3. hahaha terukan berblog...
    redahh jee..HAHA

    ReplyDelete
  4. ololooo....jgn le sedih2...
    teruskan berblog...
    kongsi2 idea..

    gud luck

    ReplyDelete
  5. sama cam sy..semalam pon serius berblogwalking..sampai subuh baru tidur..rase best plak..xbuka blog satu hari cam xlengkap je.. =)

    ReplyDelete
  6. alaaaa takpe.slow2 k.rara pon cm tu gak.ble tgk blog yg ramai followers tu mcm beshh je..

    ReplyDelete
  7. mcm syok pulak b'blogwalking, kan? tambah kenkawan...tambah ilmu...kongsi cerita...kongsi idea...sukee.....

    ReplyDelete
  8. almk!lbih kur pulak bground kite.kih2x http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. takpe yang...slow2 ehh
    jgn kelam kabut kang banyak yg tak betui..hehehe

    ReplyDelete
  10. oke lar tue..cell p0n bru jx smnggu berblog nie..first 0ke jx,tak tidu lewat skali dh ketagih smpi pgi ary p0n dh tak sdar nie..hehehee..

    ReplyDelete
  11. ye betul tu....slow2. Hehe. Geli hati pulak bila letak entry ciput ada yg komen....yg pjg2 tu senyap sunyi je...ekeke..

    ReplyDelete
  12. hehehe ni nak menambah kan komen sedia ada tu boleh...?

    just nak wish selamat berblog ye...:D

    ReplyDelete