Thursday, 28 April 2011

TuA CePaT

Amsyar panggil nenek dia Ummi.
Tak nak dipanggil Embah.
Cucu kakak saya panggil kakak saya Ummi.
Tak mahu dipanggil Opah.
Erk! Cucu kakak saya?
Huwaaaaa.......tak moe jugak dipanggil Opah.
Ater, nak panggil apa?
Grandma. Can? Gelimat tak? Kah kah kah..

Qasrina Adliyana. Budak yg buat aku cepat tua. Nama pun dah dekat sama dgn nama Grandma. kikiki.. (sila cari besen, cepatttt!! hahaha...)


9 comments:

  1. uik! cik epal komen sini? perghh...pepagi dah rasa best...hehe

    ReplyDelete
  2. salam
    akak dah ada 10 org cucu sedara..depa panggil tok su hehe...tua nya rasa...

    ReplyDelete
  3. salam kak...

    qisya (baby kat header) lahir2 je dah berpangkat makcik. Rina (budak kecik kat gambar atas tu) panggil qisya auntie kecik. hehehe

    ReplyDelete
  4. panggil oma (opah mama)...hehehe

    ReplyDelete
  5. sy pon, kalau ngan anak kwn sy suruh panggil kakak. beselah perasan muda

    ReplyDelete
  6. rania....ha'ah..suke la kalau oma.. hehe

    princess hippiey....sape nak cepat tua, ye tak? hehe

    ReplyDelete
  7. opah yang mude lagi ni....

    ReplyDelete