VCO MakaNaN KesiHatan TerBaiK

VCO PURE OIL
RM 39.90 (semenanjung malaysia)
RM 43.90 (sabah & sarawak)

produk ini sangat-sangat berkesan untuk masalah-masalah dibawah dan banyak lagi.ramai pelanggan kami yang berpuas hati dengan kesan yang ditunjukkan dalam jangka masa yang cepat(paling awal 2-3 hari).cuba hari ini!anda pasti akan rasa perubahannya :)

jerawat dan kulit muka berminyak
kitaran haid yang tak teratur
selera makan yg terlalu tinggi
letih dan kurang energy
masalah kencing manis
stretchmarks & tona kulit yg kusam
Tq Niza.
Aku nak tambah lagi. Ini pengalaman aku la ye. Aku nie ada masalah sembelit. Susah beno nak membuang. 4, 5 hari sekali. Tu yg buat aku b'tambah gemoks tu gamaknya sbb lama sgt simpan bhn2 yg sepatutnya dibuang. Sejak aku dah kurang alahan semasa pregnantkan Qisya tahun lepas, aku telan la VCO hari2. Alhamdulillah, sampai sekarang takde masalah nak m'buang. Tiap2 hari, ok.

Pastuh, masa bersalinkan Qisya aku rasa mudah je. Baru bukak 7cm, Qisya dah keluar. Alhamdulillah dipermudahkan. Aku makan VCO jer. Takde Salindah ke selusuh ke...apa2  product lain ke... 

Jadi, begitulah ceritanya. Klik2 la gambo kotak VCO kat tepi blog nie di bahagian atas sekali. Nampak tak? Dapatkan maklumat di http://syacatalyst.blogspot.com dan jgn segan2 call yana atau niza untuk buat tempahan ye. Jgn lupa bagitau kenkawan. :)

2 Comments

  1. assalam yana...dimana mak cik boleh dapatkan produk ni..

    ReplyDelete
  2. w'salam...produk nie dijual oleh stokis & ejen je. Boleh tengok kat catalyst2u.net lokasi ejen yg t'dekat dgn kak erna. Saya juga boleh pos. Cuma makan masa sikit la. Call saya 019=2764682 kalau kak erna nak order ye?

    ReplyDelete