Wednesday, 11 May 2011

BiLa NaK iNsaF Ni?

Tengok nie.
 Menarik tak??

Tu diaaa. Tergolek2 udang tu ha.

Akhirnya semua licin. Kesemua 5 bekas yg tadi tu. Bukan yg nie je.

Untuk pengetahuan, gambar2 di atas bukan makan tengah hari atau makan malam. Tapi sarapan pagi saya & officemate saya. Diulangi...SARAPAN PAGI. Scary tak? Sape nak slim melim x bole kawan dgn kitorang. Pasti diet terabai asik kena ajak ke kafe je.
Hahaha...

23 comments:

  1. Sarapan pagi? Awalnya dah ada jual lauk-lauk tu.

    Lots of Love,
    Cik Yana

    ReplyDelete
  2. cik yana....memang pagi2 dah ada. mana tahan tengok lauk2 panas baru letak. hahaha...

    ReplyDelete
  3. wahhh breakfast baruuu..
    huuu :P

    ReplyDelete
  4. chemay....nak buat camne, perut orang kampung. tak reti nak bekfes omelete ke baked bean ke....kikiki...

    ReplyDelete
  5. perghhh, terangkat tengok udang tuh! haha XD

    ReplyDelete
  6. wah kak ,.. ingatkan dpt offer beli sebungkus dpt lg sebungkus . ngehe :p

    ReplyDelete
  7. mesti kenyang sampai ptg kn kn^_^

    ReplyDelete
  8. ficqa.... ini gambo yg mengerikan utk org yg tgh diet... hehe

    cikmuda....hahaha... bangkrap makcik kafe tu kalau dok offer camtu... :P

    delour....yup...kitorang tak lunch sbb waktu lunch byk aktiviti lain... :)

    ReplyDelete
  9. adib...sbb sedo dahsyat le ni tajuk entry bila nak insaf tu...hahaha

    ReplyDelete
  10. mewahnye sarpan pgi..ehhe..=p nak,nak..

    ReplyDelete
  11. sodapnye!!! lapaq la pulok!!! mintak!! =P

    ReplyDelete
  12. bahaye ni , tp sbnarnye zana pn mcm ni . bole la join ek ? haha . :D

    ReplyDelete
  13. sedapnye...huhuu..dasat ah sarapan..berat tu..

    ReplyDelete
  14. adoiii...tergoda gak tgk gambor2 tu...fuhh!! kene gi cari gak utk lunch nanti....lalalallaaaa

    ReplyDelete
  15. laa.....hilang pulak komen2 kat sini...huhu. takpe. akan direply dgn gigih...hehe.

    chemay...bukan baru. hari2 cenggini. hehe..

    cikida... kekonon bajet sampai ke petang le tu. tapi sampai je ptg,ada je menu lain.

    kurekurekecik....boleh je. tapi dtg opis akak le. boleh makan sama2 kat meja kecik tu. siyes nie ajak2 betul2 tau...

    zana...boleh je join. mmg dialu2kan... :)

    missyamissyou...mmg dasyat. tu la pasal, bila la nak insaf makan berat2 mcm nie. adoyaii...

    kak sal... cari jgn x cari. rindu la cafe Intel. makanan murah giler. dok kat shah alam nie tak rasa dah makanan murah. huhu...

    ReplyDelete
  16. makan jangan x makan heheh..tp jangan makan banyak sangat heheh..:)..nanti lemak menari2 plak heheh

    ReplyDelete
  17. syuxer...mmg dah menari pun. mcm tarian ada...hahaha

    ReplyDelete
  18. pehh..cam sedap jer..nak jugak..

    ReplyDelete
  19. aduh...sedapnya tgk udang tu..

    ReplyDelete
  20. hawiz...bolehhhh....kena dtg opis akak le. nak pos x dapek la. hahaha...

    nida....nmpk sedap sebab baru lepas masak, terus beli je. fresh gitu...hehe.

    ReplyDelete
  21. miss jingga....yg licin tu bukan akak yg punya. x de bakat nak makan kan smpi mcm tu. hahaha

    ReplyDelete