Wednesday, 25 May 2011

KoMeN LeLaJu BLoG NoHisMe

Hari nie nak join segmen  noh pulak. Macam menarik je sbb hadiahnya nak iklankan blog follower dia. Al maklum la, sejak blogwalking nie belum pernah jumpa blog saya nie tersenarai kat bloglist sape2 pun. Sadis, kan? hahaha..

Mula2 kena paksa rela jadi follower dia. Mmg dah follow berzaman. (kena utamakan akak dulu tauuu) hehe. Memang rela nak follow pun. Pastuh dia suruh komen lelaju blog nohisme. Komen akak.... SEMPOI & TAKDE WIDGET PELIK, MEMANG MUDAH DIBACA. Ok. Itu je.
nak tag 

2) sha

Apalagi, jom la join. Mana tau kot2 tersenarai dalam 20 slot tu. Bukan senang nak dpt peluang mcm nie. Lain la dah dpt ramai best fren blogger. Betul tak? Jom join. Cepattttt...

5 comments:

  1. semoga berjaya :) saye sudah sudi jadi teman anda yg ke 587

    :) kalu sudi meh la singgah..FOLLOW skali :)

    ReplyDelete
  2. congrats. dah dapat pon. cepat antar banner kat encik noh. =)

    ReplyDelete
  3. Noh is mai fren...haha !!! support you...

    ReplyDelete