Sunday, 22 May 2011

SegMeN bLogList AbgTeRoR

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR TANAH TUMPAH DARAHKU

Tak pernah join apa2 GA & segmen. Nak join tapi tak pandai. huhu. ini pun main redah je sbb memang teringin sgt nak join segmen2 blogger yg peramah macam abg teror nie. So, ini la jawapan2 bagi soalan2 berikut :

SOALAN

1. Dimana anda dilahirkan?
    Kuala Kangsar, Perak.

2. Dimana anda dibesarkan?
    Kuala Kangsar, Perak.
 
3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
    Selangor.
 
4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
    Tempat menuntut ilmu di UiTM Shah Alam. Bekerja pula di Shah Alam. Menetap pun di Selangor juga. Tapi kalau abg teror nak letak dlm blogger Perak pun ok jugak...hehe.
 
 

10 comments:

  1. owh orang perak..ye..:)..sayo ore kelate..heheh,,:)..

    ReplyDelete
  2. syuxer..oh ore kelate. mu kecek mace ore selango gitu....hehe

    ReplyDelete
  3. hye hye..
    Assalamualaikum.. ^_^
    Salam perkenalan.. Shera singgah blog ni tau..
    Shera dari blogger johor
    ^_^ Yeayy!!

    Kalau free, singgah lar blog shera..
    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. waalaikumussalam..
    salam kenal juga....rajin2 la singgah sini lagi... ^^

    ReplyDelete
  5. orang perak rupanya. mesti suka makan tempoyak

    ReplyDelete
  6. cik ding dong....tempoyak mentah x makan. tapi kalau dah dimasak gulai tempoyak ikan sungai, mmg feveret. hehe

    ReplyDelete
  7. nak letak kat selangor, tapi dalam perak pun bole juge. adoiy, mane 1 kah ? hahah

    ReplyDelete
  8. sha...ini kes tamak haloba. kat bloglist Perak ada. kat bloglist selangor pun ada. perghh!! nak cepat femes katakannn.... kah kah kah... (statement hampeh)..ekeke

    ReplyDelete
  9. saiazuan...blogger picisan mcm nie le, t'paksa t'hegeh2 join contest nak bagi blog masuk dlm bloglist orang. nak wat camne, blog x ber brand. tuan punya blog pulak x ikut trend bershawl2 mcm hana tajima. hahaha...

    ReplyDelete