Wednesday, 22 June 2011

Budak DeMaM

Sebenarnya semasa Qisya di rumah Embah Yotnya, dia demam. So, tak dapat la ambil gambar2 dia yang suka sangat tersengih tu. Serius memanjang jer la si kecik nie tapi Alhamdulillah dia tak meragam. Dapat la jugak saya tidur malam tu.



Tengah asyik perhati kami yg tengah sibuk buat kerja di dapur.


Bekas kamera yg jadi mainan feveret. Tunjuk muka sayu....takpe. mama paham. tengah tak sihat.



bawak lari keluar takut mamanya ambil balik bekas kamera tu. adoyaii...


datang balik bila dipanggil tapi tak moe masuk bilik. siap main aum cak kat langsir tu. tapi muka tetap menten serius. hahaha...


tetiba meluru masuk bilik sambil campak bekas kamera tu... (kat atas karpet)


ooo....nampak penyendal pintu. kaler hijau pulak tu...menarik gamaknya.


belek2 kejap.


ish... tak best la. letak balik.


mendapatkan semula bekas kamera. yg nie jugak best. muka tetap serius. ekeke...

Esoknya saya tak pergi kerja sebab demamnya naik mendadak sampai muntah2. Sekarang dalam proses pemulihan. Masih makan ubat. Kepada tuan blog Noh Is Me, soalan dinda telah dijawab. hehe...




Posted by Picasa

17 comments:

  1. comel baby akak...demam ekk?rajin2 mkn ubat ye baby :)

    ReplyDelete
  2. sutera kasih....alhamdulillah agak senang makan ubat kalau nak dibandingkan dgn abangnya. :)

    ReplyDelete
  3. semoga baby cepat sembuh lol..hehe

    ReplyDelete
  4. memang comel la anugerah tuhan! gua pun nak anak jugak!

    ReplyDelete
  5. gua tertidur.... hehe...tang mana la yg comel si kecik nie....

    ReplyDelete
  6. comles nya,demam pon comels.heeee.

    ReplyDelete
  7. khairul....kutu? hahaha.....kuyu kot sbb demam... :)

    ReplyDelete
  8. rara... opahnya panggil ponyok. hahaha...

    ReplyDelete
  9. comel sangat2 baby akak.....nak anak macam nie jugak nanti....cute..saya suka baby...kim salam sayang kat baby ^_^

    ReplyDelete
  10. fizan....akak tolong jawabkan salam utk dia.... insyaAllah... :)

    ReplyDelete
  11. hoi idin! ko ni kan, muka tak nampak, kaki pun jadila... ahaks! komen takde kena mengena dgn cite, sekian time kasih.

    ReplyDelete
  12. hahaha.....bior le dia...nak wat camne dah nak termasuk jugak dlm gambo... :D

    ReplyDelete
  13. comel baby tuu.semoga cepat sembuh :D

    ReplyDelete
  14. ai-sis....alhamdulillah. hari nie dah sihat.

    ReplyDelete