Friday, 3 June 2011

HaRi Yg BuSy

Dah banyak entri tapi takde gambo. Bosan tak? Ya.....sgt bosan dgn entri tidak berhias dgn foto2 menarik. Saya tau itu. (sendiri tanya sendiri jawab, ok? hahaha..) Hari nie agak busy... Nak celebrate besday encik hubby. Nak bersiap2 pergi bercuti, memang agak penat kemas itu ini. (tapi menenggek gak kat depan lappy...ekeke..)

Tadi celebrate besday encik hubby kat Pizza Hut. Takde kamera, takde la gambonya. hehe. Habis makan, singgah kejap usha2 tudung. Dapat rembat sehelai. Ala2 Pearl Haya. Oh ya, Pearl Haya yg diidam2kan dah berjaya dirembat jumaat lepas. 


Hari nie beli lagi. Ambooiii....begini la nafsu pompuan. kikiki.. Ok la...nak pegi sambung mengemas. Esok balik kerja dah kena pecut ke airport. Jgn salah faham. Saya tak pergi ke luar negara. Cuti2 Malaysia je. Kat airport tu nak ambik abg ipar yg bekerja di Brunei. Kami adik beradik memang suka bercuti ramai2. Macam itu la ceritanya.

Untuk suamiku yg tercinta, selamat hari jadi. Semoga panjang umur & murah rezeki. Mudah2an hidup kita sekeluarga diberkati & bahagia hingga ke syurga.. Kuat2 cari rezeki lagi tau...mama nak pi obersi...kah kah kah... dasar!

9 comments:

  1. Hikhikhik.. Sy tnye sy jwb.. Wakakak.. Besnye p bercoti! Nk ekot nk ekot!

    ReplyDelete
  2. liyana....hahaha..bajet takde sape nak jawab le tu. jom la cuti2 Malaysia... :)

    ReplyDelete
  3. obersi...??woooweeee....dasar aper tuuu?kuang...kuang...

    ReplyDelete
  4. dasar bijik mate nampak duit je....hahaha

    ReplyDelete
  5. kahkah..tanya sendiri jawab sendiri..saiko tuh ;p

    selamat bercuti akak..:)..x bagi pe2 ke hadiah kat suami akak??hehe

    ReplyDelete
  6. syuxer...hadiahnya menten mcm dolu2 jugak. Chenta, kasih sayang, kejujuran, kesetiaan berpanjangan hanya untuknya sehingga hujung nyawa. chewaaahhh....matik la orang menyampes. wakaka....

    ReplyDelete
  7. bestkan cuti reramai ni..tp nanti mesti ada yg kecoh2 kannnn...selamat bercuti beb!! ole2 untuk aku ada tak...**tetiba

    ReplyDelete
  8. risa....dah balik la derr. tgh malam tadi sampai puchong. hampeh betul time cuti sekolah pi Penang. jem tak hengat...huhu

    ReplyDelete