Monday, 8 August 2011

Jangan KompLeN Dah

Ada orang tu kaannn... asik komplen je tak cukup masa. Tambah-tambah bulan Ramadhan nie. Tak cukup tidur dah semestinya. Faham-faham je la kan. Balik kerja selepas mengambil anak-anak kat pengasuh, kena siapkan juadah berbuka pulak. Kena masak, okeh. Kalau beli pun sepanjang minggu kerja, kami hanya membeli sejenis lauk & kuih rm2. Sibuk masak, sibuk juga layan anak yang tengah lasak. Pastu sibuk jugak nak mengadap blog. Tak blog sendiri, skodeng blog orang. Huhu....sabo jer la. Busy dan sangat tak cukup masa, kan?

Tapi tu la. Dalam dok bising tak cukup masa, tengok apa orang tu buat....









bila nak khatam al-Quran kalau sibuk nak khatam benda nih? adoyaaiiiiii.......dah sedar diri, jangan dok komplen-komplen lagi, okeh??


9 comments:

  1. kalau dah adap novel.. cam badi. susah nak benti. so, bulan ni aku tak beli novel.. :P
    bajet novel boleh beli tudung raya.. hiks!

    ReplyDelete
  2. kakngah....buat collection ke? dolu2 pernah la beli, tapi asik hilang je dah tak beli dah. yg nie semua pinjam. hehe....

    ReplyDelete
  3. fuy0o! banyaknye n0vel!!! huhuu.. sy, kal0 da bace n0vel, buku sk0la mesti x lyn punyee! hahaa!

    ReplyDelete
  4. haha.. banyaknya novel.nak pinjam.ekeke :P

    ReplyDelete
  5. kunjungan bls & done follow. thanks sis! btw, comel baby kat header tu. :)

    ReplyDelete
  6. zaf....jgn la tak sampai layan buku sekolah.bahaya wooo...

    fiezah...yang tu kat opis je. kat rumah byk lagi tau. tamak gile. hahaha...

    yana....thanx sudi follow. baby kat header tu anak akak, Qisya. dah setahun umur dia. :)

    ReplyDelete
  7. saya pown suke bace novel..kalau dah bace novel tak makan pon xpa..asalkan dapat menghayati novel yang dibaca

    ReplyDelete
  8. jaslin....woahh....minat novel jugak nih. akak ada musim2. sekarang nie tak layan drama korea, layan novel pulak la. hehe..

    ReplyDelete
  9. sebenarnye DIA bg mase tuk hambanye sgt cukup..siang tuk mencari dunia malam untuk berehat dan beribadat padanye..so x cukup masa itu sbnrnye x pernah wujud..hanyalah mainan minda..


    akak!!!!!!!!!!!!..novel akak tu lum cukup laagi..dptkan RINDU TERCIPTA & SEKEBUN BUNGA CINTA owkay!..hehe..penulis LIYANA ZAHIM...jgn lupa kak..hheheh

    ReplyDelete