Surat kepada Encik Nuffnang

Ke hadapan Encik Nuffnang tersayang,

        Saya sangat bersedih hati kerana tidak pernah mendapat BE seperti yang selalu dicanang2 oleh rakan-rakan blogger lain. Mereka sering bercerita tentang jumlah BE yang mereka dapat, jumlah rm yang mereka tunaikan, nak guna duit BE beli itu ini dan macam-macam cerita lagi. Jadinya saya berasa agak terkilan dengan ketidakhadiran BE dalam akaun Nuffnang saya. Lainlah kalau saya tak meletakkan ruang ads untuk Encik Nuffnang itu. Maka tiadalah wujud perasaan yang tak best itu.
        
        Encik Nuffnang janganlah rasa saya cemburukan blogger2 lain. Mereka kawan-kawan saya juga. Sebagai kawan-kawan, saya juga tumpang gembira dengan bertambahnya rezeki mereka. Tambah-tambah lagi di bulan Ramadhan ini. Tak baik jeles2, ye dak? Tapi dah alang-alang blog saya jadi agak berat dengan kehadiran iklan2 Encik Nuffnang itu, teringin la jugak macam kawan-kawan lain. Satu BE pun jadi la buat penyejuk rasa dan bersetaraf dgn blogger lain. Takde la rasa kecik hati sampai tulis surat panjang begini. huhu...

        Ingin juga saya bertanyakan beberapa soalan. Adakah cerita-cerita di blog saya tak best dibaca? Adakah kerana saya tidak meletakkan gambar saya posing bajet cun buat muncung itik menjadikan saya tak layak? Adakah sebab saya tak fashionista, tak trendy lilit2 shawl ala nak ke toilet blog saya tidak menjadi pilihan di hati? Tak stylo langsung bloggernya pun. Adakah? Apakah?

        Banyak sungguh persoalan melanda. Sehinggalah pagi tadi selepas bersahur sambil menunggu solat Subuh, terasa nak menjenguk akaun nuffnang. Waahhh....terkesima saya!


Dapat 4 sekali? Tersangatlah gembira diri ini hingga tak terkata melainkan hanya ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada Encik Nuffnang. Walau pun begitu lama sekali untuk berasa gembira seperti blogger lain, akhirnya Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak ya Encik Nuffnang. Sekian, terima kasih.

p/s: kategori bodekkah ini? ekeke...


37 Comments

  1. sejak jadi nuffnang subscriber x pnh cek akaun nuffnang

    ReplyDelete
  2. .WAHHH BESHNYERRR NAK DAPAT DUET RAYE DARI NUFFNAGGGG

    ReplyDelete
  3. wahhh kongres! wani pun xpernah dpt lg tw BE...nk kena bodek guk nie..hehehe

    ReplyDelete
  4. haha.. dah dapat be ye kak. tahniah2. nak duit raya dari akak la macam ni.. haha :P

    ReplyDelete
  5. orang lain dah berlambak2 dapat BE tak heran pun ye tak? tapi memandangkan first time dapat BE dan dpt 4 sekaligus. memang la jakun sikit...hehe...

    ReplyDelete
  6. Banyak tu dapat BB. Saya baru dapat 2 jer..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah... biasa nya dia tengok traffik make sure 100 UV keatas setiap hari. Pasti ikut giliran. Sya kengkadang 5 sekaligus tapi bila tak ada langsung xde...

    ReplyDelete
  8. tahniah!! ha amik ko...sekali dia bg banyak wooo..

    ReplyDelete
  9. bell xpenah dapat lagi..ayat kesian tu boleh pinjam bg ticket kat nuffnang.HAHA

    ReplyDelete
  10. lucula akk ni.. papehal pun. tahniah. nk duit raya.. kikiki...

    ReplyDelete
  11. bestnyer....berapa lama boleh dapat sampai 4 skali gus tuh...? sy tak pernah pon dapat2......sangat sedey..hmmmm~ en.nuff tak sayang saye ke???

    ReplyDelete
  12. Cane cane nk dpt wet nufnang? Smpai skrg asek 4 hengget je.. AhAKSSS..

    ReplyDelete
  13. liyana...cane cane 4 hengget je? tak caye la.....hahaha..

    ReplyDelete
  14. wah...
    4 sekali...
    akak pun tak pernah dapat gitu...:)

    ReplyDelete
  15. biasa yang anta tiket senang nak dapat,kira termasuk membodek gak la :D

    ReplyDelete
  16. 4 seklai gus?????huhu..masyuk nye masuk..bak satu..hehe..

    ReplyDelete
  17. Waaaa....alhamdulillah...rezeki tu. By the way, rajin2 lah slalu update survey kat nuffnang tu. Orang ckapa camtu baru boleh dapat selalu. Kehkehkeh xD

    ReplyDelete
  18. cne nk ade akaun nuffnang? n BE tu ape? huhu

    ReplyDelete
  19. tu dia sekali 4 BE..kayo2 hehehe
    murah2 rezeki di bln pose nieh...
    nuff mmg terbaek

    ReplyDelete
  20. macam mna ek nak check?? nk check gak,..kot2 dapat 4k,..hehe

    ReplyDelete
  21. wau... 4 sekali.. jeles sungguh di hati ini :)

    ReplyDelete
  22. wah bestnye...emy tak penah dtg pon..mklumlah..emy ni blogger picisan je.huhuhu =(

    ReplyDelete
  23. as salam kenal~

    jat pun sama,duit x gerak2 pn.kena bt entry psal en nuffnang gak ke?hoho.

    ReplyDelete
  24. wahhh kak yana. semattt! sampai 4 lg..ad rezeki lebih kena sharing2 sis..haha

    ReplyDelete
  25. follow yana...jemput follow kite ye!nice letter..hehe

    ReplyDelete
  26. syukur alhamdulillah hehehh

    ReplyDelete
  27. siap ada surat lg...mst terharu encik nuffnang bler baca surat ni...^^

    ReplyDelete
  28. Hahha best plus this blog much popular than mine :p patut dpat pun hahakk,

    ReplyDelete
  29. exchange klik nuffnang pun masuk gk kak..cri ramai2 exchange klik...

    JANGAN PUBLIS KOMEN ne pula.hahaha :D

    eca klik windows 8

    ReplyDelete
  30. kena buat pakatan blogger ka? hahaha...matik la kena ambush dgn encik nuffnang. LOL..

    ReplyDelete
  31. wah.... terbaik... terus dapat empat.. baru je kita berbincang tentang ni semalam..hahahha

    ReplyDelete