Monday, 5 September 2011

Beraya Sini Sinun 2011

Hari Raya saya.
Balik kampung kelahiran saya yang indah di Kuala Kangsar.
 
Belakang rumah bonda saya yang berlatarbelakangkan Sungai Perak. (oh! lembu pun sibuk nak interprem...hehe)
 

Membakar lemang aktiviti yang mesti buat mak saya. 


TV baru mak...


Kuih raya hasil tangan kakak dan adik saya...


Qisya yang pertama kali memakai baju kurung.... (Alhamdulillah dah boleh berjalan....boleh la posing2..)
 

posing2 dalam rumah selepas sesi bermaaf-maafan...


Tidur pun dapat duit, ye Adek?


Golongan paling gembira di hari raya..


adik bongsu saya dan keluarganya..


Tak cukup korum...huhu..


apabila kekeringan idea... 


kecoh-kecoh sebelum bergambar...


Gambar 4 beradik yang setiap tahun mesti ada...


Takde muka-muka nie, takde juadah raya, tauuu....hehe


Adehhh...... sabo je laa..


Motif? Memang excited nak tengok gambar yang telah disnap kat kamera masing-masing. Bukan tunjuk gelang, okeh? :P


Nak buat macam ni lagi tapi tak semua ada pulak masa Raya Pertama hari tu. So terpaksalah ditunda pada Raya Haji akan datang. Jangan baju tak muat sudaaahhh....hehe.




Posted by Picasa

13 comments:

  1. yanty... 2 kayu kain untuk cukup sampai ke cicit...hehe

    ReplyDelete
  2. Uh sedondon kedondong sume.. Hahaha.. Rndunye suasana raya pertama.. Neway, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kak yana. :)

    ReplyDelete
  3. liyana....tingat pulak buah kedondong yg berkuah air gula hidangan orang jawa. sedap gak tu. :)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari raya Kak Cho.. Satu family baju sedondon.. Kellas gitu!

    ReplyDelete
  5. wahhh...tema baju pun sama dgn kaler rumah la hehe...gurau ja...

    ReplyDelete
  6. syani...saje seronok2 nak pakai baju sama... :)

    kak kam....bagitau jer la lawaa....hahaha...

    ReplyDelete
  7. Wah raya sakan sehati sejiwa satu family..berdondon2..leh wat kumpulan nasyid ni hehe..Selamat Hari raya Maaf zahir Batin..:)

    ReplyDelete
  8. sue...bukan setakat bernasyid, berzanji bermarhaban sekali. hahaha...

    ReplyDelete
  9. syoknye jadi baby, tak perlu goyang kaki pun dapat duit hehe..

    ReplyDelete
  10. wah semua pink .. cantik .. akak x pernah terfikir nak pakai sedondon dgn adik beradik :)

    ReplyDelete
  11. iMBobo...memang syok dapat baby tapi kesian jugak tak tau nak cakap lagi. nak mintak apa-apa kena nanges...hehe

    ieda.....nanti try la kak. seronok tauu....ramai jeles dgn kitorang sebab boleh sepakat dari moyang sampai ke cicit.. :)

    ReplyDelete
  12. wah... best nye baju sume same... fmly saye pon x jadi nk bergambo kat studio.. sbb ahli x cukup. tunda ke raye haji jugak... hehehe..

    ReplyDelete