Tuesday, 31 January 2012

Ada alkohol dalam Coke!!!

Jangan minum dah coke.


Tak cukup kurang ajar lagi ke bangsa Yahudi nih? grrrr...



11 comments:

  1. kat kfc masih ada coke...bw bekal air dari rumah...mnm kt kfc..

    ReplyDelete
  2. tak pernah minum coke coz selalu order milo tanpa ais....mcm2 dorg nak kenekan umat islam kan....

    ReplyDelete
  3. memang mendidih betul....mcm2 dakyah diorang buat melalui makanan. Suruh makan hati la kenkonon tambah darah, padahal hati la tempat byk toksin beracun...

    ReplyDelete
  4. dah lama dgr rumours pasal coke&alkohol.. sejak tu mmg dah x inum coke..

    minum jer sky juice .. ngeee

    ReplyDelete
  5. mokcik-ann...dulu pernah dengar juga rumors alkohol dalam Ribena. Tapi katanya kandungannya terlalu sedikit...

    ReplyDelete
  6. yahudi..tiada tempat di bumi Allah untuk mereka.
    jihad menentang musuh ALLAH!

    ReplyDelete
  7. Alamak camner ni yanty selalu gK minum coke...ptt la ketagih ada alkohol...huh pas ni ...out terus...

    ReplyDelete
  8. alamak!! cam no ni.. tapi sejak kebelakangan ni dah x berapa nak minum coke ni..

    ReplyDelete
  9. Walau x minat, bila dah kat mc D dan pizza hut tu, air nie minum jugak le. Skrg dah tau....tak payah le kita minum Coke lagi dah. Sedap sangat ke? Amsyar paling x suka air Coke. Dia kata air pedas. hehe

    ReplyDelete