Thursday, 5 January 2012

"Inilah saya!" - Amalina

"Inilah saya. Inilah Amalina!" kata Amalina kat TV3 tadi.



Ya. Sebab 'inilah' segala punca persoalan atau perdebatan yang menimbulkan spekulasi tapi dipanggil sebagai tohmahan oleh pembaca berita menjadi hangat. Tohmah ke?

Akak tak tohmah kat adik Amalina yang genius nie tapi hairan. Dulu-dulu akak baca kat paper, tengok kat tv...adik Amalina tak macam nie. Takde rambut karat-karat. Takde pakai seksi-seksi. Memang lain bebenor. Maka dengan itu akak hairan sebab masa SPM dulu subjek agama akak tak dapat A pun. Kiranya Amalina lagi terer bab agama. Jadi, bila jadi macam nie, akak berasa sangatlah hairan.

Hairan tau. Bukannya tohmah. Sekian.



10 comments:

  1. Semoga dia akan kembali ke pangkal jalan. susah juga kalau belajar oversea iman tak kuat kan? pengaruh budaya.

    ReplyDelete
  2. xtau lah kknp ngan dye ni.haih.

    ReplyDelete
  3. akak saya setuju!! ada orang cakap blogger fitnah dia lag, aibkan dia lah, keji, maki.. tang mana pun tak tau lah..

    ReplyDelete
  4. Hee. Btul3 bkn tohmahan tp hairan sangat2...

    ReplyDelete
  5. Zhyzhy Chin...dia kata dia memang macam tu. Masalahnya dulu x macam tu... huhu..

    ReplyDelete
  6. Rara.. memang menimbulkan persoalan, kan?

    Azza...belum jumpa lagi blogger yg kutuk2 dia. Komen2 readers tu ada la juga nampak. Dah tengok gambar2 mcm tu, mesti la ramai yang nak komen..

    ReplyDelete
  7. Nurul Ayuni... samalah kita. :)

    ReplyDelete
  8. kesian tgk die...nape jadi macam tu?...die yang rase die di caci hina...tapi...apasal die bt cam tu? rase2nyer die yang kasi die di caci hina...nape mak die tak nak komewn yerk?..buat laaa press conference jugak...

    ReplyDelete
  9. Subjek agama tu dia belajo untuk pas periksa, bukan untuk amalan.. Tu yang jadi cenggitu..

    ReplyDelete
  10. moga dia kmbali ke pangkal jln ..

    ReplyDelete