Tuesday, 13 March 2012

Intai-intai Ustaz Don

tadi tengok kat FB anak saudara saya.
amboii....kemain korang ye.
tak raya pun dah dapat duit raya.
Ustaz Don pulak tu yang bagi.



p/s: jeles mak cho ni haihhh..



12 comments:

  1. ari tu dia datang masjid kat tman perumahan aku..dapat jugak la tgok depan2..lawak ustaz ni...hehe

    ReplyDelete
  2. hee. suka la ustaz don nie ^^

    ReplyDelete
  3. bukan mak cho je jeles, sy pun jeles gak ni..!

    syoknya depa..dapat jumpa ustaz don..!

    ReplyDelete
  4. wawawwwwwwwwwwwwww ustaz abg don la.. ahaks..

    ReplyDelete
  5. minggu lepas ada dtg kampung.. time tu ada hal.. x dapat nak tgk ceramah ustaz don.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. ari tu utz don dtg IPG sy..mmg lawak la dia ni..

    ReplyDelete
  7. dakwah dia menarik golongan muda kan ;) ape pun ustaz don ni tunangan org

    ReplyDelete
  8. Ustaz Don ni anak saudara biras saya. Kalau dia bagi ceramah kat area rumah makcik/pakcik dia, mesti dia lepak kat rumah diorang dulu. So budak-budak ni dapat kerap le jugak jumpa dia. Cam tu la ceritanya.

    ReplyDelete