Monday, 5 March 2012

Jom main teka-teka!

Ini gambar saya dan kawan-kawan semasa sekolah rendah.
Ce teka mana satu tuan blog?


kelakar bila tengok gambar dulu-dulu.
boleh masuk arkib nih...hehe..

p/s: camping di pulau bersama cikgu muzik....


15 comments:

  1. akak yg belakang gadis cekak pinggang tu kan..?

    ReplyDelete
  2. adusss pyah ni..
    akak yg berdiri 3 dari kanan?

    ReplyDelete
  3. cik nur....betul ke? hehe

    halatuju...dah konfem? ;P

    ReplyDelete
  4. budk pompuan yg berdiri barisan tengah tu...no 1 dari kanan...pakai baju putih sampai atas lutut jer...rambut belah tengah tu...

    ReplyDelete
  5. yang paling belah kiri lah.. hohoho.. macam best teka yg tu

    ReplyDelete
  6. Muka Kak Cho dari kecik tak berubah ek... tentulah yang berdiri tengah2 sambil cekak pinggang sebelah tangan tu..

    ReplyDelete
  7. akak, taun bile la agaknye gmbr ni kan.. hehe

    p/s: xbrani nk teka yg mne 1.. huhu

    ReplyDelete
  8. ssah nk kenal psti awk yg mna stu..hehehehe...

    ReplyDelete
  9. noh....itu bukan classmate akak. dia tu anak cikgu yang ikut sekali camping...hehe

    ReplyDelete
  10. haniasyira...main agak2 je la tu ye... hihi

    ReplyDelete
  11. Adam Hawa....apa faktornya yg teka no. 3 dari kiri tu? ;P

    ReplyDelete
  12. aisya....ini gambar suku abad yang lepas... :)

    ReplyDelete
  13. faradiyana....kalau perati betul-betul boleh cam punya... :)

    ReplyDelete
  14. syani....kalau adik sendiri x kenal kakak dia mana satu, mmg hampagas le. ye tak? hahaha...

    ReplyDelete