Monday, 26 March 2012

Pandainya Menteri Itali menjawab tentang Hijab

Sesuatu yang amat bagus untuk dikongsi dan direnungi bersama sebagai umat Islam.

#ayat mudah bagi semua faham.

Patutnya mereka ikut je cara pemakaian Mariam kalau patuh sangat agama.
Tak perasan ke selama ini St Mary mereka memakai tudung?
Hairan.

Lagi hairan kalau umat Islam sendiri yang menentang.
Tak melalui kata-kata tapi melalui perbuatan.
Boleh nampak jelas di sekeliling kita.
Fikir-fikirkan.




10 comments:

  1. macam mana saya nak buatkan ye..saya nak kena ada file tu kat saya baru saya leh buatkan

    ReplyDelete
  2. Fakta yang sepatutnya dapat diterima oleh mereka yang menentang hijab...

    ReplyDelete
  3. kat malaysia ni takde sekatan tapi masih ramai yg tak menutup aurat..

    ReplyDelete