Tuesday, 22 May 2012

Jika di sini...

Jika di sini...
ingin saya berlarian sampai penat.



Jika di sini...
ingin saya jerit kuat-kuat supaya bergema seluruh ruang lembah.
dan mereka yang di Breithorn Peak pun boleh mendengarnya.



Jika di sini..
ingin saya redah saja bungaan ini sambil buat gaya iklan wangian Gucci Flora.



Jika di sini....
ingin saya sedut segala wangian cherry blossom sambil melayan blues yang sedang saya tanggung ini.

tapi malangnya yang di depan saya cuma skrin laptop. *tsk..




9 comments:

  1. sayangnya kat msia tak ade..hehe~

    ReplyDelete
  2. mmg sgt2 cantik...
    kalo la smpai situ.mmg akan nikmati panorama tu sbaiknya

    ReplyDelete
  3. jika depan saya skrin laptop, saya zoom sampai puas :)

    ReplyDelete
  4. alangkah best dan damainya jika saya betul2 berada disana.. paling teruja dengan suasana cherry blossom tu.. haiyaaa!!!! tension bila dapat tengok kat laptop je. hehe

    ReplyDelete
  5. indahnya ciptaan tuhan...xpa..x boleh pegi btol2 dlam mimpi pon jadilah kan...

    ReplyDelete
  6. InsyaALLAH...suatu hari nanti..!

    sabar menanti.. :)

    ReplyDelete
  7. hehehehe..tak per..angan2 dulu..nanti boleh pergi..

    ReplyDelete
  8. indahnya alam...walau ada yg rakus memusnahkannya...tp ke tempat2 mcm tu jugak yg dituju
    kala inginkan kedamaian...

    ReplyDelete
  9. mungkin anggan2 akan menjasi kenyataan 1 hari nanti..

    ReplyDelete