Annoying

Ceritanya macam ni...
semalam bawak tester biskut raya ke opis-opis lain.
tapi takde la tunggu.
main letak je mintak tolong kawan-kawan.
on the way nak masuk opis jabatan saya, saya terserempak dengan sorang staff jabatan lain di ruang legar lif.
saya senyum kat dia tapi dia buat muka macam harooommm...
eksyen tetibe tak kena gaya kekdahnya.
apa masalah dia ni tak tahu la.

disebabkan nak pergi opis jabatan saya kena lalu opis dia,
saya pun menyinggah kejap jumpa kawan saya yang seopis dengan staff tadi tu.
berborak jap pasal biskut raya. hihi..
dah ada kat situ, staff opis kat situ yang nampak saya terus suruh saya ambil cek.
ok. terus pergi ambil cek.
lepas tu teringat pulak pasal duit ganjaran yang belum diterima.
terus jalan ke meja staff yang uruskan pasal ganjaran pulak.
bersebelahan la pulak dengan staff yang saya jumpa kat ruang legar lif tadi.

"cepatlah uruskan duit tu. akak nak guna duit ni." kata saya kat staff yang uruskan ganjaran.
"eh? baru jer dapat rmxxxx!" tetiba dengar suara sumbang di belakang saya.
makanya hati saya pun berkata-kata.
'ko tahu masalah haku ke? tahu perancangan haku ke? tetibe nak menyampuk orang bersembang. Dah la tadi buat muka macam harooomm...'
hoiihhh.....annoying gile.

p/s: pagi2 dah cerita menyampah. sabo je la u olls...huhu..




13 Comments

  1. Sabar kak... dia dengki la kot tu..

    ReplyDelete
  2. betul kate kak syani.. dengki la tu.. tak leh tgk org lebey kot.. sipatkan je kak org cam tu..

    ReplyDelete
  3. sob...sob...yana...pepagi darah dah naik...tak elok...eheheheh senyummmm

    ReplyDelete
  4. hehe..sabar ye...
    byknye sampai ribu riban..kena spons kte org ni..haha

    ReplyDelete
  5. hehehehe sabar2.biasalah manusia.

    ReplyDelete
  6. mood kurang baiklah ari ni...

    ReplyDelete
  7. itu kisah semalam. hari ni ok je. :)

    ReplyDelete
  8. Salam Yong,
    sib baik belum posa, kalau dak, mau kurus pahala, kan?

    Err...Yana betul ke serius nak trip Mohkembara Istanbul #1 dlm November ni? Satu orang OK jer. Kalau Yana dpt cari lagi sorang lagi bagus. Buleh promo pasa trip tu kat blog Yana kalau takde kawan. No hal pd akak. Email me immediately hellibra2@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Itu kita panggil sombong bodoh...hehehehe

    ReplyDelete
  10. ujian..ujian.. dekat-dekat nak posa ni byk betul ujiannya ye :D

    takpe Yana.. ko ingat jer senyuman ko kat dia tu sedekah ko kat dia.. ko dpt pahala.. tapi dia dapat???? hehehe....

    ReplyDelete
  11. perghh..pantang tol org mcm tu kak..!

    mmg teringin mkn nasik pakai straw gamaknya..!

    ReplyDelete
  12. len kali hinguskan je dia.hahahaha.. kak, try tgk iklan kat bawah header saya tu. macam tu saya rasa menarik jugak tu. akak try buat macam tu... kalau tak ada sapa nak buatkan, saya baru je kenal sorang yang boleh designkan banner. dia charge rm30. kalau akak nak, akak bagitau kat saya

    ReplyDelete