Monday, 15 October 2012

Telekung cantik

Assalamualaikum...

seperti yang telah diwar-warkan sebelum ini.
stock baru telekung dah sampai.
cantik-cantik semuanya.
kalau ada sesiapa berminat, jangan lupa pm saya di fb.
nak sms terus pun dialu-alukan.
















Ok.
sebahagiannya saja ye.
Yang lain-lain boleh jamu mata di Audrra Blossom .
nak tanya details boleh pm ye.
Terima kasih kepada semua yang sudi 'Like' Audrra Blossom . :)


6 comments:

  1. baru sabtu lepas bini aku cuci telekung dia yang camni kak..tak berani dah nak sidai kat luar rumah..risau orang rembat walaupon cuma telekung..haha..

    #harga telekung camni pon dah 2ratus lebih kan..dulu aku bagi dia untuk hantaran kawin je..

    ReplyDelete
  2. Bundle.....yg sutera mmg mahal. Yang stock baru ni semua x sampai rm200. Bab sidai kat luar rumah tu memang kena hati2 sikit. Nak buat mcm mana, kalau dah jenis perembat tu, baju buruk pun dirembatnya. huhu...

    ReplyDelete
  3. aikk..xkan telekung pun nak rembat gak kot..?

    agok2 la.. solat macam mana pun , dosa tetap dapat..sebab mencuri.. :)

    akak, mmg rambang matalah.. :)

    ReplyDelete
  4. idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH

    ReplyDelete