Tuesday, 23 October 2012

Wajah baru

Walah...
akhirnya ada yang sudi jadi tukang edit untuk blog ni. 
Thanx eca .
Lain kali mintak tolong lagi. hehe..
 
Kiranya ini entri baru dengan wajah baru le kan.
tapi takde cerita pulak rasanya.
hapdet pasal Qisya la lagi, ye dop? 
hek eleh...macam ko sorang je ada anak....ekeke..
tapi nak cerita jugalah pasal perkara yang belum pernah terjadi ni.
#tu diaaa......bantai tido berdiri pulak dia.
 

#haaa, kan? lena sungguh. Padahal nasi entah sempat kunyah ke idak tu. huhu..

Qisya ni kalau tengah makan nasi, untuk tiap suap nasi dia akan berjalan merata.
pastu datang balik kalau dah habis telan.
kali ni suap dia makan sambil layan fb tak datang balik.
sedar-sedar dah tidur.
kesian betul tengok dia macam ni.
terlampau mengantuk yang tak dapat tahan sangat le tu. hehe..

p/s: amacam wajah baru blog ni? kalau rasa ohsem, silalah roger eca ye.


 

9 comments:

  1. lama tak singgah sini,..wah berubah habis blog nie..merah gitu,,

    ish..ciannyer dia tido sambil berdiri camtu..hhihhi..anak2 mmg byk kejutan..

    ReplyDelete
  2. Bundle... hehe...saja tukar.

    izan...terkejut gak kitorang dibuatnya. :)

    ReplyDelete
  3. cantik, cantik umah baru ni....
    ceria nampak......

    ReplyDelete
  4. wow..kali ni punya templet stylo..terbaekkk.hehehe

    ReplyDelete
  5. kitapun pink color,tp x semeriah ni.
    [Hati nak main mata nak pejam,kletah anak2.huu2x.

    ReplyDelete