Friday, 16 November 2012

Apabila Yahudi butthurt

Jenuh tersengih saya membaca komen-komen di facebook.
Butthurt sungguh orang yahudi bila kena provoke dengan Malaysian.

#boleh baca kat sini. Bila yahudi butthurt

Dah jahat sangat.
Memang wajib kita sama-sama berperang dengan mereka.
Tak mampu nak pikul senjata dan jarak yang jauh, jom kita perang menggunakan jari.
Biar diorang sedar yang sesungguhnya mereka itu bangsa yang dilaknat.

p/s: mari kita doakan keselamatan saudara kita di Gaza dan Syria.



10 comments:

  1. betul2.. kita gunalah media untuk tolong warga gaza

    ReplyDelete
  2. aku tak tau apa bleh aku sumbangkan kak..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. jom join kempen #PrayForGaza.. harap dpt bersama2 membantu dlam mendoakan mereka di bumi Palestin. >> http://rusukiri.blogspot.com/2012/11/lets-pray-for-gaza.html

    ReplyDelete
  4. btul! same2 kita doakn saudara kita di palestne..

    ReplyDelete
  5. doa senjata yang mustajab..!
    insyaALLAH DIA maha mendengar...

    ReplyDelete
  6. sekarang ada banyak badan-badan sedang berusaha mengutip derma bagi menghulurkan bantuan kepada saudara-saudara kita di Palestian. Bagi yang tidak berkemampuan itu, bolehlah kita sama-sama berdoa mohon Allah melindungi saudara-saudara kita di sana. InshaAllah, doa ialah senjata orang mukmin. :)

    btw, jom join giveaway saya. :)
    http://belognanabyte.blogspot.com/2012/11/1st-mega-giveaway-by-girl-on-slope.html

    ReplyDelete
  7. doa daripada kita amat diperlukan saudara2 kita di sana.... semoga rejim zionis dan sekutu2nya akan dibinasakan Allah... amin...

    ReplyDelete
  8. hurm.. dah baca komen2 tu.. macam2!

    ReplyDelete
  9. Sedih melihat umat islam ditindas tanpa kita dapat lakukan apa2

    ReplyDelete