Friday, 23 November 2012

Bakal pereka fesyen tersohor

Naik pening sebenarnya dengan perangai si kecik Qisya Audrra.
Hari kedua selepas abangnya bersunat, dia baling lego kat bebird abang dia.
Hari ketiga pulak, dibalingnya lori mainan.
Tak ke naya abangnya tu.
Kesian sungguh tengok penderitaan Amsyar dibuat adiknya.
Sekarang ni bila abangnya tak sihat, dia dah tak jadi keruan kot sebab takde member nak main bersama.


#lawa sangat la fesyen macam ni? See? Dah haru biru kekdahnya.....kah kah kah...

Adoii....pening mama dibuatnya.
Sudah la mamanya 'bercinta' sangat bab-bab lipat kain ni, dapat pulak si kecik yang rajin memunggah.
Sabar sajalah....

p/s: sebenarnya nak tambah gambar lagi, dan-dan habis kuota pulak dah. Haisshhh....kedekut betul bagi 1G je. 



14 comments:

  1. ramai blogger posts entri pasal kehabisan quota ni...

    ReplyDelete
  2. hai la anak kecik comel ni.. Qisya.. pesyen ape tu.. semua di pakainya.. mama jgn pening kepala.. Qisya nak try je ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha, comel sangat.. nak mara, mesti tak jadikan

    ReplyDelete
  4. lori mainan..?
    ayokkk...!

    kompom meraunglah si abang tu..hihihi..

    sabo je lah eh...

    ReplyDelete
  5. hahahahha.. kesian kat abangnya tu..tak pasal2 bentan je memanjang..hahahaha

    ReplyDelete
  6. tgk gambo terus gelak...terima kasih sbb hiburkan hati saya petang ni...hehehe

    Panas!! ==>> Pemandu Kenderaan Malaysia Bodoh

    ReplyDelete
  7. comel!haha.sabar kak yana sabar..bakal pereka fesyen pun ok apa..haha.

    ReplyDelete
  8. ahahahaha comel jer dia... fesyen terbaru katakan ekekekeke

    shinta pon ada kalanya pakai skirt n pakai seluar panjang sekali ekekekek

    *tak lama lagi aku pon di sekat upload gambar? hurm.. aku pun suka bubuh gambar byk ni...

    ReplyDelete
  9. tumpang bace cni jom ke blog sy jgk ek :)follo jgk taw dan doakan palestin skali :) berpesan2 perkara baik :)

    Tak Mungkin Benar

    ReplyDelete
  10. kalo dah habis kuato dan nak tambah kena buat camne eh..

    p/s : kak yana masa dulu jmpa husband melalui blog ke :)

    ReplyDelete
  11. Nick....opkos la 12 tahun dulu belum berblog. Zaman tu berforum kat melayu.com. internet, jugak kan? hehe...

    ReplyDelete
  12. hasil usaha pertama kan... not bad. hihihi

    ReplyDelete