Wednesday, 23 January 2013

Penghabisan stok telekung cantik

Assalamualaikum...

di sini saya nak mewar-warkan penghabisan telekung cantik koleksi Audrra Blossom .
Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan telekung cantik ni, silalah inbox saya atau Audrra Blossom.
Sms pun boleh. 019-2764682.








Semua cantik-cantik pada harga yang menarik.
Telekung-telekung ini semua terdiri daripada pelbagai jenis material dan harga.
Sila inbox saya atau Audrra Blossom untuk details ye.
Terima kasih sudi baca.




Sudi-sudikanlah 'Like' page Audrra Blossom



7 comments:

  1. Replies
    1. mmg comei2....rembat ler satu...hehe

      Delete
  2. telekung pun dah ada macam2 design sekarang ni kan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Design telekung sama je kot. Yg x sama tu material kain dan sulamnya aje. :)

      Delete
  3. eh yg biru lagi cantik kot..:D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,

    Kami memproduksi mukena/ telekung cantik dari Cimahi Indonesia. Produk kami adalah:

    1. Jilbab Praktis Meidiani
    2. Mukena cantik Meidiani
    3. Daleman Muslimah Aimee Inners

    Kami sedang mencari main distributor di Malaysia dan Brunei. Jika tertarik, silahkan hubungi kami.

    Salam!

    ReplyDelete