Tuesday, 26 February 2013

Nak polok!

Assalamualaikum....bismillah...

#Qisya masa umur 6 bulan...


Sekarang ni tiap malam sebelum tido, belek muka si kecik ni.
sejak dia lahir hinggalah kini, tiada tidur malamnya tanpa saya di sebelah.
Bulan Mac ni saya akan ke Sarawak dan seminggu selepas itu pun akan pergi jauh meninggalkan si kecik ni dengan abangnya.
Adeh laaaa....
Sudah la sekarang ni kalau tido malam je nak polok.
Tak minta nak polok mama, minta nak polok abah pulak.
yang pastinya nak polok.
ada seekor teddy bear untuk dia, langsung taknak polok.
haisshhh...

Harap-harap dia ok semasa kitorang takde nanti.
Lagi sebulan, tapi sedihnya dah bermula dari minggu lepas...huhu... 
wahai hati, tabahlah.... 


p/s: ibu yang baca entry ni jangan gelabah ye. bagi je main henpon. kikiki.....


#budak yang suka minta mama polok dia ......
polok=peluk



15 comments:

  1. alolo! comeinyer mintak polok.. mesti dia susah nak tido nanti, huhu!

    ReplyDelete
  2. atototo , comelnyeeee . geram aina haa >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. cer tengok time dia nanges. kita pun nak nanges sbb tahan geram...hahaha...

      Delete
  3. comelnya mintak polok..sweet sgt

    ReplyDelete
  4. kesian pada Qisya...kena tinggal oleh mama nanti...kesian jugak pada abah Qisya hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama dgn abah le yg nak tinggalkan dia...huhu...

      Delete
  5. haah..samalah ngan anak ila..dari lahir..xpernah lagi tinggal bermalam..nanti kalau nk tinggal 2 minggu nie..x tahulah camne..sedihkan terpaksa tinggal anak..

    ReplyDelete
  6. huk alooooh nak polok jugak. it wont be easy but u guys can do it! huhuh nak polok again.

    ReplyDelete
    Replies
    1. risau gak sbb x pernah berpisah lama2 dgn dia. Entah2 mamanya lagi teruk kot nanti...

      Delete
  7. laa..Nur ingatkan apelah..rupanya peluk..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe....qisya sebut camtu. Ikut je la... :D

      Delete