Thursday, 23 May 2013

Taman Bukit Jalil

Assalamualaikum wbt....bismillah....

Saja nak tunjuk tempat kami beriadah sekali-sekala di hujung minggu.
Tak jauh pun dari rumah.
Cuma rajin tak rajin je. hehe...

Taman yang dimaksudkan ialah Taman Bukit Jalil.
Memang luas taman ni.
Berbukit-bukau pulak tu.
tak payah berlari pun dah jenuh berpeluh dibuatnya.
Biasanya kami suka pergi selepas subuh.
Dalam pukul 7 lebih, kami dah sampai kat sini.


#sila ikut peraturan di Taman Bukit Jalil ni.


#udara bukit yang nyaman. Uit! kemain jauh encik hubby meninggalkan bini kat belakang.... adoii...
Taman ni ada banyak binatang liar juga. Sekali tu terserempak dengan rombongan babi hutan. Tapi nampak jinak le pulak. Geng monyet memang banyak. Seriau jugak kadang-kadang tu.



#masa ni dah start tak larat.



#Qisya dan Amsyar. Alahai gelapnya Amsyar....



#dah start meragam kalau penat.



















#Suka tengok ikan kat sini. Besar betul ikan keli tu..







#Acara akhir yang dinanti-nantikan sebelum balik.







#hasil gigih belajar naik buaian di rumah Opah di kampung, Qisya pandai main buai sendiri. hehe...




9 comments:

  1. untung sikecik tu didukung abgnya..:)

    Yana...pas bakar lemak..jgn la otw blk umah tu singgah pekena roti canai,nasi lemak pulak..hehe

    ReplyDelete
  2. da besar skarang ye...dlu slalu tengok pic dia kat header...hahaha

    ReplyDelete
  3. alahai.. kasih sayang abang pada adik..
    saya pun suka ke taman pagi2 hari.. petang2 x syok sangat.. panas lain macam.. x jogging pun.. jalan je.. berpeluh juga.. :D

    ReplyDelete
  4. aku pun sama yana... angin rajin tu jarang berhembus.. byk je tempat riadah.. tapi lepak kat rumah hadap tv pula yg selalu jadi pilihan :(

    ReplyDelete
  5. santainya...

    rasa nk tengok ikan kat situ...

    ReplyDelete
  6. saya tak pernah lagi sampai ke sini

    ReplyDelete
  7. cantikk...
    nur tak pernah sampai sini lagi..
    nanti nak pergilah...

    ReplyDelete