Thursday, 13 June 2013

Rahsia sehelai tudung syria

Assalamualaikum wbt....bismillah...

Suatu malam seusai solat Isyak....
Tetiba terdengar suara si kecik Qisya.
"Mama tengok ni!"


 #inner tudung syria jadi skirt pendek. Sendiri sarung, okayyy...



 #tudung syria jadi skirt labuh.


Adoi Qisya..... kretip terlebih bila bab baju bajan.
mama pun tak pernah terfikir inner tudung boleh dijadikan skirt pendek. hahaha...
Pastu suruh ambik gambo dia sambil posing gedik.
kemain...
Nak marah pun tak boleh sebab sel-sel otak dia tengah bersambung kata iklan susu kat tv. :D
So layan je laa.....


#pagi ni.... 


untuk pertama kalinya pakai tudung syria berkerongsang!!
Harap-harap tiada lagi tudung syria jadi mangsa seterusnya. ;-)





15 comments:

  1. Harap rakyat Syria tak terasa, negara mereka jadi tudung... :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama tudung x de awning dipanggil tudung syria. Mmg org syria pakai tudung jenis tu. :)

      Delete
  2. hahahaha...kreatif la budak tu...bagus2...jgn marah dia...nnti terbantut kreativiti dia(mental breakdown)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pening akak dgn si kecik sorang ni... hehe

      Delete
  3. hehe, nak jadi fesyen designer yer cik adik...

    ReplyDelete
  4. hehehehe...kreatif anak dara akak ni.. :)

    ReplyDelete
  5. hehe...tudung mamanya dah mengembang ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye le kak. Tu yg kena pakai kerongsang tu. adooii...

      Delete
  6. Biar betul? Comel betul....

    Tudung rupanya hahahaha...


    Ada2 je anak2 ni kan...

    ReplyDelete
  7. hehehe.. anak dara yg comel.. mama x boleh kata apa².. senyum mama.. senyum..

    ReplyDelete
  8. Hahaha kreatif nyer.. kan dorang kalau bereksperimen lagu ni, tak sampai hati nak marah.

    ReplyDelete
  9. hai sy datang dari contest http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html .. jom join!

    ReplyDelete