Thursday, 4 July 2013

Seni kreatif di calculator

Assalamualaikum wbt...bismillah...

Di sebalik kekecewaan dan kesedihan yang turut dialami angkara peristiwa di Mesir, Qisya telah menambah lagi sedih di hati mama beliau ni.
Ada ke patut dicontengnya calculator mama guna permanent marker. (baru perasan)
Jenuh dok tonyoh  tapi tak mahu tanggal.
Itu baru bawa beberapa minit ke ofis.
kalau bawa sehari waktu bekerja, tak tahulah apa jadi.


 #seni kreatif di salah tempat.


Tengah dok taip-taip entri ni, dapat pulak sms suruh ambil hadiah sebab menang kuiz.
Apa lagi, laju je pergi ambil. hehe...



#yeayy!! lepas le juga bawa anak-anak makan Pizza Hut malam ni. :D


Alhamdulillah...
sesekali rezeki datang menjengah, memang happy rasanya walaupun tak seberapa berbanding rezeki orang lain yang semedang je menang peraduan tu. (ceh, berbau cemburu je bunyinya, ye dak? haha)
Tak jeleslah tapi pelik.
Encik hubby kata, kenapa asyik orang yang sama je menang? Itu tandanya Allah swt nak tunjuk kebesaranNya.
Pap!! Rasa macam kepala ni kena ketuk!
Baiklah bah. hehe...kadang-kadang bila asyik mempersoalkan, kita lupa Allah swt Maha Berkuasa.
Insaf jap. :)



11 comments:

  1. esok turun p.klang pulak..kita makan ayam penyet.:)

    ReplyDelete
  2. seronoknya kalau jadi pemenang jerk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la. kan best asyik menang je. haha...

      Delete
  3. Replies
    1. tak pe la. boleh guna lagi ni. cuma rupa dah x cun je. hehe

      Delete
  4. naseb baik kene conteng jer...anak buah sy siap basuh kalkulator sampai jemmm....ngamuk mak dye kejap!!!hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..... siap basuh tu mmg terlebih advance. :D

      Delete
  5. Replies
    1. ye la. kot2 le nnti jd drawing artist. makanya mama bersabar je la.

      Delete
  6. mmg berseni tu..murah rezeki akak.. :)

    Kurang dari 10 hari, kita nak sambut puasa.
    Atas kesempatan ni kak, Nur minta maaf byk2 dengan akak
    seandainya sepanjang persahabatan kita di alamaya ni
    Nur ada bergurau kasar atau terkasar dengan akak..
    Nur minta maaf sangat2 yea kak...

    Salam ramadhan dan selamat berpuasa buat akak sekeluarga...
    moga ramadhan kali ni, lebih bermakna buat kita semua....
    InsyaAllah....

    ReplyDelete