Sunday, 8 June 2014

Demam berjemaah

Assalamualaikum wbt..bismillah..

Hujung minggu yang suram.
Aktiviti hanya terbaring di atas katil.
Bermula dengan encik hubby, amsyar, lepas tu Qisya dan seterusnya saya....semua mendapat demam.
Makanya terbantut acara menghadiri kenduri, reunion dan acara hujung minggu sekeluarga iaitu berniaga di bazarena.

#kesian Qisya. Walaupun demam selalunya tak merengek, kali ni nak memerap je.

Tak dapat dengar suara cute Qisya dok promote telekung. 
"Telekung telekung, 4 ringgit!" Hahaha...
Suka hati dia je letak harga. :D

Doakan kesihatan kami sekeluarga.
Almaklumlah tak pernah kena macam ni ---> dapat sakit berjemaah.
Ampunkan dosa-dosa ksmi ya Allah...
Amiin..


2 comments:

  1. perubahan cuaca yg mendadak kut..akak pun batuk,demam dan selsema...kepala dah ting tong dah ni

    ReplyDelete
  2. Semoga akak sekeluarga cepat sembuh...

    ReplyDelete