Makan-makan di Junction at 11 Shah Alam

Assalamualaikum wbt....bismillah..

Cerita bab makan memang best. Baru-baru ni meronda kat AEON Mall Shah Alam yang baru, tak dapat nak mencuba makanan kat foodcourt dia sebab ramai sangat orang. Sudahnya saya dan family kecik saya singgah di Junction at 11 bersebelahan foodcourt seksyen 11, Shah Alam. Dulunya tapak ini merupakan stesen minyak. Sekarang dah bertukar jadi foodcourt ala-ala hipster juga kot. hehe... Sesuai nak lepak-lepak katanya.

Hanya beroperasi pada lewat petang hingga malam. 


Memang santai untuk lepak beramai-ramai dengan kawan-kawan. Sesuai dengan golongan muda yang masih tidak dapat melupakan suasana kantin sekolah. hahaha...


Western food. 

Yang ni sesuai untuk family saya yang berempat. Sesuai juga dengan golongan mak-mak macam saya. Senang nak bergosip. Laalalala... :p


Ok. Menu pertama yang saya order. Walah....memang meriah rasa cheesenya. Best. Saya suka cheese. Siapa yang suka cheese  >>10 menu cheese yang wajib dicuba penggemar cheese >> memang terbaik la. Jangan rasa bersalah, ok. hehe. Spagetti carbonara ni saya order di Deli & Drinks. Bersebelahan pagar, ada banyak gerai lain yang turut menjual makanan.


Saya order sotong kangkung yang berharga RM8 sepinggan. Tidak mengecewakan.

Saya juga telah mencuba pisang goreng chesse yang berharga RM5 sepinggan dan otak-otak yang berharga RM1 satu. Maaf terlupa snap gambar.  Pisang yang digunakan adalah terlalu masak ketika saya mencuba menu tersebut, jadinya ia terlalu berminyak. Otak-otak tidak mengecewakan. Air teh o segelas berharga RM2.50.

Pesanan dari Junction at 11.


Ini namanya, tersandar kekenyangan. kikiki..

Keseluruhan, agak menarik untuk makan sambil melepak dengan kawan-kawan. Lepas ni boleh datang angkut kawan-kawan ye u ols... :)





Terima kasih sudi baca.
Luv,

2 Comments