Ulangtahun perkahwinan ke 14

Assalamualaikum wbt...bismillah..

Hari ini 20 Oktober 2016. Tarikh yang sama di mana saya mendapat status saya sebagai isteri 14 tahun yang lalu. Selepas 14 tahun, hati ini lebih tenang in shaa Allah. Lebih redha melalui susah senang dugaan dalam alam perkahwinan. Mudah-mudahan.:)

Walaupun encik hubby saya tak membaca blog saya ni sebab blog yang dia baca lebih kepada isu-isu semasa, saya tetap nak beri penghargaan untuk beliau di dalam blog ni yang dah macam hidup segan mati tak mahu nampak gayanya.

To my dearest husband...
Terima kasih menerima diri ini seadanya. Dari muka berjerawat sampai hilang jerawat. Dari kurus sampai gemuk. :D....asyik selebet je memanjang, tetap tak pernah nampak apa yang kurang. Tak pernah komplen apa-apa. Terima kasih sangat-sangat. Eh...sedih pulak tiba-tiba... 


Terima kasih sudi bagi bunga ni. Makan sedap-sedap dah selalu, dapat bunga macam ni sekali-sekala....buat mama rasa special sangat hari ni. Thanx... :)
Terima kasih juga sebab selalu doakan mama jadi chief bidadari di syurga. Mudah-mudahan termakbul. Aamiin...
I luv u so much...


Ramai pulak yang wish happy anniversary tahun ni kat fb. Terima kasih atas doa2 kalian. Semoga doa yang baik-baik kembali kepada yang mendoakan. :)


0 Comments