Jangan minum susu


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Siapa nak sihat? Sila angkat tangan laju-laju. Kali ni saya nak cerita tentang susu yang begitu banyak kebaikan sampai saya tak boleh nak cerita panjang-panjang. Cukup saya katakan jangan minum susu untuk sihat selain susu kolostrum C2joy. Pernah dengar susu kolustrum C2joy? Pernah nampak? Kalau belum pernah tengok, sila cam betul-betul kotak susu C2joy ini. Jangan minum susu tiruan pulak. hihi..

Credit : Carian google

Khasiat susu C2joy ni terlalu banyak sampai saya pun teruja ingin mencuba susu ini. Susu ini mula-mula diperkenalkan oleh Kak Zi founder perfume Dewangee pada saya beberapa bulan yang lalu. Kata beliau, susu ini sangat bagus untuk kesihatan. Banyak sangat testimoni pengguna yang mengatakan kesihatan mereka bertambah baik malah ramai pesakit berjaya sembuh selepas mengamalkan minum susu C2joy ini.



Kolustrum seperti yang kita ketahui ialah susu awal lembu yang berfungsi untuk meningkatkan keberkesanan sistem antibodi di samping membantu pertumbuhan terutama pada bayi. Sebab itulah mereka yang ada masalah kesihatan berkenaan tulang ramai yang bertambah baik selepas minum susu C2joy ini. Ada sesiapa menghadapi slip disc? Pernah kemalangan dan cedera? Anda wajib cuba susu C2joy ini. 



Begitu sedikit sebanyak info khasiat susu kolustrum C2joy ini. Ramai sangat dah cuba kebaikan susu ini dan sangat berkesan untuk masalah-masalah seperti di atas. Tak mengapalah jika melabur sedikit untuk kesihatan. Mintak melabur di takaful nanti marah pulak. hahaha..

Cerita panjang-panjang, alaaa...u ols ni bukan rajin baca sangat pun. Tau dah. Dah tepek info pun tanya lagi banyak kali. Penat arr taip-taip. Jom kita jumpa ngeteh dan sembang pasal C2joy ni. Bukan setakat untuk sihat, nak bagi duit lebat pun boleh juga. Hebat, kan?


#Kak Zi dan C2joy

Terima kasih Kak Zi kerana memperkenalkan susu C2joy yang hebat ini. Takkan baca je kot? Jom la cuba susu C2joy ni sebab hanya yang minum saja yang tahu. Kesihatan tu aset paling berharga, tau.  Nak cuba susu ni boleh hubungi talian 019 4884682/ 017 2902426. Nak jumpa saya pun boleh. Whatsapp saja 019 4884682 untuk pertanyaan lanjut tentang susu ini.

0 Comments