Tuesday, 10 September 2019

Turban baby cantik

  Ada sesiapa sedang cari turban cantik untuk baby? Haaa...ini saya nak bagitahu ni kat mana anda boleh cari turban cantik yang selesa untuk anak anda. Paling penting, turban baby cantik ini diperbuat daripada jenis material kain yang sejuk dan strechable. Ia juga mnyerap peluh seterusnya bebas ruam menjadikan bayi jadi selesa dan tidak rimas apabila memakai turban baby cantik ini.


Comel je kan? Ala-ala retis famous dah ni. 



Haaa.... yang ni turban bunga pulak. Amboiii....kemaen comey baby hangpa bila melaram pakai turban baby cantik. Dapat le tutup rambut yang tak berapa nak ada. Tak pun kita bagi baby kita biasa rambut tertutup sebagai latihan pra hijab. Tak gitu?




Comey satu hal. Cantik pun satu hal. Nampak macam baby solehah laagi la terbaik ye tak? Tak pe. Pelan-pelan kayuh bagi anak kita biasa menutup aurat.  Ha... kat mana nak dapat turban baby cantik harga mampu milik ni?

ig: babymama_headband

Alamat : Kiosk H Kompleks PKNS Shah Alam
Jalan Persiaran Tasik 
Seksyen 14 Shah Alam.

No hp : 011 23118546
             011 16185346






No comments:

Post a Comment