Wednesday, 1 February 2012

Dapat nephew baru


Maaf lah.
Hari Rabu patut mengurangkan segala cerita-ceriti.
tepek gambo sekeping je udah.
tapi saya nak bercerita juga.
banyak mende nak dihapdet kekdahnya. hehe

Semalam dapat panggilan adik bongsu saya.
bagitau adik ipar saya dah selamat bersalin.
operate la pulak.
pasal si baby hero diorang nih beratnya 4.3 kg.
mak aiii......terkejut saya sebab kakaknya dulu 3 kilo lebih je.
tapi memang anak abah sungguh la.
sebab dulu-dulu abahnya lahir beso macam tu jugak..ekeke..

saya nie...
walau dah beranak dua
walau dah bercucu saudara dua orang
yang baby nie dah jadi cucu mak saya yang ke 16...
saya tetap jakun.
Jakun dengan baby dalam ahli keluarga
feelingnya sama macam saya mula-mula dapat anak saudara
Masa dapat anak saudara yang pertama umur saya baru 9 tahun.
dan sekarang masih jakun.....hahaha..



Ate.. pelik sungguh la dengan kejakunan ini
saya rasa seperti nak terbang ke Kulim sekarang juga!
nak dukung-dukung....nak peluk-peluk...nak cium-cium hero kecik nih...huhu

Abaahhhh.....jom le kita ke Kuliiimmm....




20 comments:

  1. Waa.. tahniah2. Nt dak ni leh la ngorat my new nephew. Haha.

    ReplyDelete
  2. Fikri....apa kes nephew nak ngorat sama nephew ? gay ke ape? hahaha...

    ReplyDelete
  3. Nephew saya girl la. Lahir 26/1/2012. Hehe.


    http://belogkelasiku.blogspot.com/2012/01/its-baby-girl.html

    ReplyDelete
  4. Paris Lipton.....kenotttt! hahaha..

    ReplyDelete
  5. Fikri...itu bukan nephew...tapi niece...hehe..

    ReplyDelete
  6. Wah..wah.. makin berkembang kroni akak ek...

    ReplyDelete
  7. syani...Alhamdulillah...bertambahnya kaum kerabat...

    ReplyDelete
  8. ate jgn tunggu lama2..mgu nie cuti 3 ari..meh datang kulim meh..sambil2 leh melawat kawasan ribut..

    ReplyDelete
  9. Eh.. clap. Salah dri segi undang2 bahasa. Haha.

    ReplyDelete
  10. kak sal....nak pi sangat tapi mcm x berani nak bgtau encik hubby. baru balik je 2 minggu lepas..hehe

    ReplyDelete
  11. Misz Sunsweet...belum tau lagi namanya.. :)

    ReplyDelete
  12. Fikri...hahaha. takpe. biasa la sesekali tersilap... :)

    ReplyDelete
  13. Adam Hawa.....memang....tu yg rasa tak sabar nak jumpa si kecik nih... :)

    ReplyDelete
  14. weeee gewamnye tgk baby tu...cam nak tambah lak..ahahaha

    ReplyDelete
  15. yanty....tambah le. Bagi kawan kat mya tu... hehe

    ReplyDelete