Wednesday, 14 March 2012

Jangan terpedaya dakyah mereka!

Jangan kita terpedaya dengan dakyah Yahudi..

Zionist Lahanat memperbodohkan kita.
Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasullulah: 
"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil" Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini. (c)pajamada@carigold

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat , contohnya coke dan maggi . Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.

6. Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni jugak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wani ta. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Info menarik dari FB.


14 comments:

  1. byk org kita dah tpengaruh dgn yahudi ni kan...terutama pasal daging kambing tu...

    ReplyDelete
  2. pasal mcd tu pun banyak jugak orang pergi,walaupun dah banyak org bagi peringatan
    kuat betul pengaruh die kan ^^

    ReplyDelete
  3. disebabkan kak sy mkn banyak mcd sekrang ader mslah hati.. hmm..

    ReplyDelete
  4. Cik Nur....pasal daging kambing tu mmg betul. sana-sini asyik ckp kalau mkn daging kambing peninglah, sakit tengkuklah, panaslah, darah tinggilah......padahal, kalau dah melantak tak sedar diri, makan apa pun dtg mcm2 penyakit. tak gitu?

    ReplyDelete
  5. IllyNabila...resepi yg sedap dgn iklan yg gila2, tarik budak2 pulak tu. McD mmg berjaya...huhu..

    ReplyDelete
  6. HaniAsyira...ada masalah hati? konfem sbb McD ke? huhu...

    ReplyDelete
  7. mama lynn....mmg tahap cerdik pandai diorg tak boleh dikalahkan bangsa lain. kalau bangsa kita dah pernah makan makanan syurga pun mesti pandai mcm diorg jugak kot.

    ReplyDelete
  8. Rapunzel Cikilolo...thanx..

    a i m z....sharing2 sesama kita... :)

    ReplyDelete
  9. diorg wt kita percaya madu itu racun & racun itu madu.. sgguh licik diorg ni...

    ReplyDelete
  10. sila makan nasi goreng kampung ;p

    ReplyDelete
  11. wahhh. rupenya kita banyak ikut cara barat dari ajaran nabi sendiri.. memang licik!

    ReplyDelete