Thursday, 5 April 2012

Tengik beno!

Tadi masa balik kerja,
naik satu lif dengan sorang mamat nih.
tak pernah dalam hidup saya tercium bau badan yang tengik macam ni.
siyes rasa nak muntah!


dari tingkat 17 jenuh tahan nafas, tau.
nak tutup hidung tetiba dengan tudung nampak macam melampau pulak.
yang lif pulak rasa lambat sangat turunnya.
pastu berhenti pulak kat tingkat 14 dan G.

hoho....seksa betul mokcik dibuatnya.
apekehenye busuk melampau sangat.
tak mandi ke hape.
nasib la tak pregnant.
kalau tak, mahu menyembur terus depan dia.
haisshhhh.....malang betul petang ni.




11 comments:

  1. HAHAHA. mungkin tertumpah air sampah kot dekat diee

    ReplyDelete
  2. terlupa nak pakai deodorant tue..

    ReplyDelete
  3. akak, this week, trainer yg mengaja kat tempat gal tu pun busuk. kesian dia. sbb student kutuk2. tp nk buat cane kn. she should do something.. tskk

    ReplyDelete
  4. eiiu..!
    esok jgn naik lif yg sama..hihih

    ReplyDelete
  5. bangla ke tu? Selalunya yang berbau tengik ni bangla..hahaha..

    ReplyDelete
  6. org kita ke org ape kak? berpeluh sakan kot..

    ReplyDelete
  7. pernah jugak kena gitu,masa dlm LRT, mamat tuh naik dari Kl sentral..ingt kejap jeh..sekali trun skali kat Taman Melati....sepnjg 20 minit tuh trus sapu minyak angin sbb x tahan....tobat Mak!

    ReplyDelete
  8. Melayu, india @ bangla??? Pernah gak tercium bau tengik keling masa depa hantar stationery kat opis dulu. Dah le bilik ekon. Terpaksa keluar bilik setengah jam sebab baunya tu melekat lama walopun keling tu dah lama blah.

    ReplyDelete
  9. sering hadapi situasi ini dikelilingi anak murid yang berbagai bau....sabor je lah!

    ReplyDelete
  10. k.sal pun pernah kene gak..naik teksi yg drivernya tersangatlah tengik...huhuhu..memang terpaksa tutup idung ngan tudung...bukan sengaja..tapi x tahan sgt2...

    ReplyDelete
  11. hahaha.,rumah dia kena potong bekln airnya tu..huhuhu...

    ReplyDelete