Thursday, 17 May 2012

Kerahan menjadi Model

Qisya sekarang dah dilantik menjadi model tak berbayar.
model rasmi untuk koleksi aksesori anak-anak Audrra Blossom yang ohsem! :D
nasib baik, apa yang diletak atas kepala kalau cakap cantik.....akan kekal agak lama.
jadi, modus operandi untuk aksesori kekal lama atas kepala anak-anak,
beritahulah seikhlas hati yang dia kelihatan comel dengan aksesori itu.
(ecewahhh.....)

Dulu-dulu, geram je tengok eksesori comel untuk anak-anak perempuan.
asyik-asyik beli baju boys. 
Buhsan betul.
sekarang sejak adanya Qisya....alhamdulillah.
lepas segala geram saya.
siap main jual-jual lagi. hehe..

jom tengok cara Qisya dipakaikan koleksi Getah Rambut Dora.
Getah Rambut ini mudah dipakai.
tidak perlu bantuan dari getah rambut lain untuk mengikat.

 #pandangan dari belakang.


 #pandangan dari sisi.


 #pandangan dari depan. Dengan harganya hanya RM3, berbaloi-baloi...


#yang ini pula, Qisya memakai aksesori dari Koleksi Sepit Rambut Dora.

Bukan ini je tau,
ada pelbagai lagi koleksi menarik di AUDRRA BLOSSOM .
Pilih saja mana yang berkenan di hati dan terus sms/call saya.
Senang, kan?

p/s: sedang cari tarikh sesuai untuk memulakan GA sempena setahun berblog. Haruslah cashkan Nuffnang dulu. :)




9 comments:

  1. cantik sangat tuuu....mia pakai tak lama nnt hilang ntah mana...geram betul...
    nak buat GA..hah elok sangat laaaaa tu...

    ReplyDelete
  2. alala..cute plus sweet2 jer :)

    ReplyDelete
  3. izan...nak kena belajar byk lagi nie. Blog main jual2 pun rasa mcm belum cukup promo.

    ReplyDelete
  4. Nyue.... warna pink tu kot... :)

    ReplyDelete
  5. aish kecik2 dh melaram nt dh bsr ramai peminat tau :P

    ReplyDelete
  6. halololo..tomeii..!

    wah..de GA ni..! bestlah...harap GA akak buat nanti yg senang2..hihihi..

    ReplyDelete
  7. wah!!! comelnya dan bergaya.....
    hai model cilik....

    ReplyDelete
  8. inilah budak comel yang suka lari2 tu ye????hehehe

    ReplyDelete