Friday, 6 July 2012

Jalan-jalan di Pantai Morib

Jom bersantai-santai di Pantai Morib dengan Qisya.
Pantai yang best berangin seronok bermain layang-layang dan bubbles.
Entri milik Qisya tapi ditaip mama....kikiki...

 #jom Qisya bawak auntie uncle semua jalan-jalan di Pantai Morib.


 #mula-mula sampai kat sini, haruslah posing dulu menunjukkan ekspresi gembira. Ini gaya nak terbang namanya.


 #di sanalah Pantai Morib. Pantai di mana tentera Jepun pernah mendarat masa perang dunia kedua dulu.


 #sebelum itu haruslah closed up muka Qisya dulu. Usia dua tahun 1 hari di Pantai Morib.


 #mama saya suruh buat gaya-gaya sikit. gaya apa ni? Tak tau apa namanya. :p


 #waaaahhh.....dah sampai sini. Tapi gaya peace saya tak menjadi pulak dah...hehe..


 #luasnya laut. Cantik, tau.


 #dengan mama yang menyibuk juga nak masuk entri.


 #dah puas tengok laut, jom main bubbles pulak.


 #tengok. ramai yang bermain layang-layang kat sini.


 #abang Amsyar bermain layang-layang dan saya bermain bubbles sampai habis tumpah. :(


#dah puas bersantai di tepi pantai, masa untuk pulang.

Ok, tata dari Qisya.

p/s: Selalu datang sini sebab encik hubby jenis suka lepak di tepi pantai. :)



8 comments:

  1. Bestnya suami akak jenis rajin jalan. Suami saya lagi rela tidur dari pegi jalan2.

    ReplyDelete
  2. wahh bestnya...leh ajak encik somi dtg terjah pantai morib ni lah...saya suka pantai..encik somi pun..boleh rilek2 minda kan...love it :)

    ReplyDelete
  3. cakap pasal pantai morib ni, pergh!!! da lama tak pergi.. last sekali masa darjah 6.. lama tak?? lama tak???hehee

    ReplyDelete
  4. cantiknya kawasan..untung dekat dengan pantaikan, petang boleh selalu riadah dekat sana.. umah nur jauh dari pantai..huhu

    ReplyDelete
  5. qisya..awat tak terjun kelaut...:)

    ReplyDelete
  6. yang sebenarnya.. di peta manakah pantai Morib ini yana? hehe..

    ReplyDelete
  7. pantai morib ni dkt2 ngn bagan lalang ke erk..? sy slalu lepak kt bagan lalang jer

    ReplyDelete