Tuesday, 17 July 2012

Senang sangat terkoyak ke?

Semalam, masa nak bayar duit tol, juru tol telah reject duit saya.
Check2 tengok dah terkoyak.
aik? sape bagi duit koyak ni?
masa bila?
adoiii....

terkena lagi.
duit nilai yang sama pulak tu.
RM5.

geram jugak saya ni.
asyik terkena dengan duit RM5 yang koyak.
selalunya boleh jugak la di selotapekan.
tapi yang macam ni, tak dapek la.
ce  u olls tengok....

#terkoyak kat nombor siri pulak tu...

encik hubby dah bising,
lain kali kalau nak terima duit tu check betul-betul.
ok. baiklah.
kadang-kadang tu tak sempatlah kalau dah kelam kabut dengan customer.
terlepas pandanglah kita ni, ye tak?

ke....duit RM5 nie memang senang terkoyak?



10 comments:

  1. banyak review yg cakap duit rm5 memang udah terkoyak yuu..letih la kalau kena reject..

    ReplyDelete
  2. samalaaaa yanty pun pernah terkenaaaa...bengang gile mase tuuu depan org ramai kat soping kompleks...hampehhh

    ReplyDelete
  3. Pasni tunggu duit baru pulak.. Dah keluar minggu ni kan??

    ReplyDelete
  4. saya pun selalu kena macam ni..malas betul nak ke bank semata2 nak tukar duit rm 5

    ReplyDelete
  5. a.. nampaknya RM5 tu bukan rezeki kamu yana.. :) sabar eh..

    bukan saja mudah terkoyak. malah duit RM5 ni selalu saja tertanggal warna dan tulisannya kat tengah tu, tus jadi transfarent.. alahai..

    ReplyDelete
  6. duit rm5 mmg ketara kan nampak plastik...cam sukar je nak koyak..lain lah duit rm1 tu..hmmm...cer slotep balik..tp cebisan hilag..hikhik..cmne a? tukar kt bank je kot

    ReplyDelete
  7. pernah kena sekali..mak cik yg jual goreng pisang pon reject xmo duit koyak..huhu

    ReplyDelete
  8. duit baru pun mcm ni tau ='=
    selalu dpt jgk duit koyak mcm tu tapi duit RM1. lepastu masuk dalam mesin beli tiket komuter, dia telan. hihihihihih

    ReplyDelete
  9. nanti pergi bank mintak tukar la. Bukan senang tau nak dapat rm5. besar tu nilainya. dapat dua bijik burger gerai tuuu...huhu..

    ReplyDelete
  10. duit ni memang banyak masalah senang koyak kak. dah ramai dah komplen. kononnya susah nak koyaklah, padahal, lagi cepat reput..

    ntah lah kak. saya pun pelik jgak dengan komen counter tu,macam ada masalah je.. rasanya komen2 sebelum ni lebih daripada jumlah yang ada tu

    ReplyDelete