Wednesday, 11 July 2012

Telekung Sulam Cantik

saya tak pernah dapat iklan yang disuruh tulis artikel oleh Nuffnang.
makanya tulis pasal produk sendiri je la. hik hik.. (gelak gedik nak kena lempang)

siapa nak membeli telekung cantik untuk ramadhan dan raya tahun ni?
saya dah upload koleksi baru di Audrra Blossom ye u olls.
tapi biasalah.
di sana tu sendu sikit tak meriah.
so, haruslah war-warkan kat sini.


Cantik tak?


 
Cantik tak? Cantik tak?


Cantik tak? Cantik tak? Cantik taaakkk???


Okeh.
tepek sikit je.
banyak lagi pilihan di Audrra Blossom .
kalau berkenan, pilih-pilih je lepas tu call le mokcik kat 019-2764682 untuk proses tawar menawar kalau nak harga diskaun.
Senang je kan?
Ok....sekian iklan tak berbayo ni...hihi..




13 comments:

  1. cantik yang sulam putih tu..

    ReplyDelete
  2. cantik! nnti awl rmdhn nk beli bg mak lah..

    ReplyDelete
  3. cantik! memang cantik.. ko ni yana ada kedai ke? september ni haku nak dtg KL.. kalau dekat bleh haku jengguk kedai kau huhuhu.. tapi ko kat selangorkan..? KL dgn selangor dekat ke jauh eh???

    ReplyDelete
  4. semuanya cantik2 belakoo..!
    moga rezeki di bulan puasa ini bertmabah ye akak yana.. :)

    ReplyDelete
  5. akak yang sulam sendiri?? wah. cantiklah

    ReplyDelete
  6. yg bunga merah tu cun sgt....kain sutera ka?

    ReplyDelete
  7. Adam Hawa...memang cantik. Silalah datang opis, kalau nak tengok. hehe

    ReplyDelete
  8. hairy....okeh. order dgn akak tau. jgn lupa lak... :p

    ReplyDelete
  9. Nong Andy.....haku mana ada kedai. Tapi doakanlah suatu hari, sahabatmu ini akan ada kedai sendiri, insyaAllah...
    datang ke bazarena shah alam tau.

    ReplyDelete
  10. Cik Nur....terima kasih Cik Nur...mudah2an...amiiinn..

    ReplyDelete
  11. Boni.....mana la akak nak sulam sendiri. ini tolong jual je ni...

    ReplyDelete
  12. kak kamsiah.....bukan sutera la kak. Kain cotton 50-50... :) Selesa jugak. memang cantik.

    ReplyDelete
  13. ye la cantik sangat...jup pas kat cousin :)

    salam kenal..saya follow.. :)

    ReplyDelete