Thursday, 14 February 2013

Sila tuntut hadiah!!!

Yang mana satukah Amier Amsyar?

Jawapannya ialah C. Budak yang pakai seluar kelabu pekat dan berbaju merah tu la si Amsyar.


Pemenang-pemenangnya ialah :




Sila tuntut hadiah melalui inbox di Facebook saya dengan memberitahu nama, alamat dan nombor telefon untuk urusan pos.
Tarikh tutup tuntutan hadiah ialah pada 25 Februari 2013.
Tahniah sekali lagi dan terima kasih kepada semua yang sudi teka-meneka. :)



13 comments:

  1. Eh2.. sy menang lah! yeay! tengkiu2~ hehe..

    ReplyDelete
  2. Tak sangka menang ;) Thankyouuuu

    ReplyDelete
  3. Terima kasih mcm tak percaya ja menang

    ReplyDelete
  4. alaa tak aci la camni..sbb yg H tu pun pakai baju merah dgn seluar kelabu pekat jugak..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha...
      Lain kali cuba lagi H....

      Delete
  5. Tahniah buat yg berjaya,..!
    Nur teka ape eh ritu..
    jap nak tgk....

    ReplyDelete
  6. eh..dah ada pemenang? hhehee

    ReplyDelete
  7. ala... kepunan aku akakakak.

    Yana.. buat lagi.. aku nak hadiah ni hehe.

    ReplyDelete