Wednesday, 27 July 2011

Sesi menyendat perut lagi..

Sempena nak menyambut bulan Ramadhan yang mulia ni, kami sepakat nak buat makan-makan. Makanya macam-macam la makanan yang terhidang.

 Nasi goreng udang, meehoon goreng, nasi impit  Ibumaira + rendang ayam & pecal.


 Agar-agar pandan, puding jagung, puding marble kecewa (sebab tak jadi seperti sepatutnya) dan resoles yang sedap hasil tangan Mamatasnim.


 Kuih lopes & popia simpul kasih tak sabo tunggu raya.


sebahagian mereka yang sungguh-sungguh menikmati hidangan lazat tak terkira.

Makanan banyak lagi. Idli pun ada tau. Tadi terlupa snap gambarnya sebab masih dalam bekas bertutup. Jom la join kitorang. Makanan banyak lagi nie. Hehe....

5 comments:

  1. UITSSSSSSSSSSS KAK YANA..RAYA NK DTG UMH LEH..HAHAHA..DGN MUKE X MALU NYE KAN..)

    ReplyDelete
  2. datang la. nama pun beraya. :)

    ReplyDelete
  3. hehehe.banyaknya makanan.nak sikit. pos laju ek kak ke swk.ekeke

    p/s kak, sori masih tak sempat buat entri tutorial tu.nanti saya buatkn

    ReplyDelete
  4. sitinajihah....macam
    la nak puasa langsung tak jumpa makanan...hahaha..

    fiezah....pos laju pun konpom basi. hehe. Tak pe, bila2 free....

    ReplyDelete