Tuesday, 23 August 2011

sejuk...

Sejuknya kat opis....

stoking saya di opis. 

'stoking kak yana macam beruang..'  cessss .... macam beruang ke? hahaha...


p/s: delete entri sebelum ni sebab sungguh tak best baca entri emo. huhu....


22 comments:

  1. CONPOM CAM KAT AIR BATU YER SEJUK OPIS YANA TU...

    ReplyDelete
  2. memang tgh sejuk sangat ni. kat Shah Alam hujan tadi....

    ReplyDelete
  3. sue...tetibe lak letak komen sama2. :D

    syani....diorang kutuk stoking akak nie kata macam bulu beruang. hahaha..

    ReplyDelete
  4. sy pun pkai stokin jugak..tp bukn pasal sejuk..tp keja buruh kn..kena la pkai stokin ngan ksut..kih kih kih

    ReplyDelete
  5. kat opis kami x pakai kasut. tu yang sejuk sangat tu...

    ReplyDelete
  6. Heh mcm apekah itu? Bulu sane sini bulu bulu.. Erkkk~

    ReplyDelete
  7. stokin berbulu-bulu macam bigfoot haha

    ReplyDelete
  8. dush! dush! sorang sebijik. muahaha....

    ReplyDelete
  9. adalah rupa beruang sikit.. hahaha

    ReplyDelete
  10. adalah rupa beruang sikit.. hahaha

    ReplyDelete
  11. haha..comeinya..sye nak beli gk stokin gtu sebab dewn kuliah sye cm kutub utare aircondnye~~
    btw i folo uuu...wish u folo mee tooo

    ReplyDelete
  12. amboi...berwarna warni lagi..heheee :)

    ReplyDelete
  13. comeinye stokin...msti best pkai klau dlm bas 2...huhu

    ReplyDelete
  14. comelnyaa stokin mesti suam je kaki kat dalam.. aishh buat naek bas malam-malam best ni.. beli kat mana ni?

    ReplyDelete
  15. best nya! macam sedappp je bila pakaii hehe

    ReplyDelete
  16. Beli kat Cameron Highland. kat situ pulak terjumpa stokin bulu jenis panjang nie. Kat GM pun ada jugak tapi bulunya pendek2. Bertrim kot. Hahaha...

    ReplyDelete