Sunday, 2 October 2011

Budak kecik dengan Fesbuk

Tadi usha-usha fesbuk, terkeluarlah satu status... 'hari ini saya baik hati...' . Maka saya pun terus skodeng si penulis status ni. Terkejut saya melihat gambar-gambar kat profile dia. Pergghhh.....dasat minah nie. Saya pun tak bertukar-tukar gambar profile fb. Dia siap tempek macam-macam stail posing. Adehhh.....tengok la sendiri...


amboi amboi....


walaahhh....dah macam model..


adoi laa...


Ok fine..... La memang comel. Tapi jangan sampai beso macam nie udah la. Huhu..

Gambar-gambar kat atas nie anak saudara saya yang baru berusia 9 tahun yang kami panggil La. Ini baru letak sikit je. Dia memang seorang yang suka bergaya. Koleksi kasut memang banyak. Yang terbaru nakkan kasut but sampai lutut. Waahh...but sampai lutut, beb. Tapi tak sangka la pulak rajin bergambar. Huhu....

Tak pernah tengok fb anak-anak buah saya. Nie baru sorang. Nak skodeng yang lain-lain pulak. Menarik jugak. Tak boleh blah bila baca status diorang...hahaha...




17 comments:

  1. Die msti ikut pangai mak sedare die mse kecik2 dlu.. Ahakss..

    ReplyDelete
  2. liyana... memang konfem tak. Akak penakut kamera tauu....hahaha..

    ReplyDelete
  3. ada bakat tu...he he he he

    ReplyDelete
  4. amboi dia tu..
    sp la idola dia agaknya..
    heheh

    ReplyDelete
  5. mr iz & jijah...serius tak tau dia suka bergambar. terkejut juga sbb x sangka..

    myezatul aQma... yang pasti bukan saya. hehehe..

    ReplyDelete
  6. hahaha comel sgt,sama la jugak adik uLan baru 11tahun,facebook status salu lawak je hahaha...

    ReplyDelete
  7. hehehe..bdak2 skrang dah maju dah..kcik2 pun dah ade fb

    ReplyDelete
  8. salam singgah

    tulah skrg ni, semua d hujung jari..pemikiran mrk cepat lah pulak dari kita..dunia dah maju lah katakan

    dah follow jom follow back

    ReplyDelete
  9. risau kot2 terpengaruh nak jadi model betul2.....jenuh ibu ayahnya nak layan...

    ReplyDelete
  10. budak2 skang cepat betol mengenal dunia. makin maju.

    My Latest Entry: Kenduri Hakeem, Ikea, dan Acha Septriasa.

    ReplyDelete
  11. budak skrg mmg high tech dan pantas..haha

    ReplyDelete
  12. budak skrg mmg high tech dan pantas..haha

    ReplyDelete
  13. jadi model? oh tidaaakkk.....kecik2 posing mcm nie comel la. Dah besar2 buat cenggini, letak kat fb pulak memang nak kena la tu. hahaha..

    ReplyDelete
  14. Yana..boleh ke baca status dorang..kalau kak sal..tak kuase la..pening ngan bahasa dorang..x leh blah...hahaha..teruk benor nak ngeje nyer...

    ReplyDelete