Sunday, 29 April 2012

Kenapa mesti Fanatik sangat?


Sehari dua ni memang panas berbahang.
dah la cuaca panas sampai pening kepala,
baca status politik kat FB pulak menambah bahang yang terasa.
kenapa mesti fanatik?
diulangi.
kenapa mesti FANATIK???
hoho...ini gaya tulis berasap juga ni.
tapi serius nak luahkan juga.

kalau nak bertanya....
patutnya tanya kat orang yang pernah bertugas dalam dua pemerintahan.
apa feeling dia.
apa perubahan yang dia rasa.
contoh terdekat macam mokcik la.
3 tahun bawah BN dan 4 tahun bawah PR.
takde sape pun kaum kerabat mokcik bertanyakan pada mokcik.
semuanya feeling pandai belaka dalam memberikan pendapat.
ewah...macam diorang pulak yang duduk kat Selangor. hehe..

well...
mokcik tak kisah.
walau totok macam mana pun diorang dan u olls...
mokcik tetap sayang.
takdenya sebab politik, nak hempuk beramuk bagai.
nak unfriend bagai.
itu totok tak dapat ditolong namanya. haha..

eh? siapakah totok?
mereka yang fanatik la.
tak kira dari fahaman politik mana pun.
terus terang cakap....memang menyampah!
tak habis2 provok kat status FB.
macam la pemimpin diorang boleh bagi syafaat kat akhirat.
entah-entah tak pernah mengundi pun. 
pong pang je lebih. LOL...




14 comments:

  1. Stuju! Apa kta sy nk tnya pndapat sis/puan? Haa.. Nk jgk ambik pngalaman. Apapun, yg fanatik ni mmg buat sakit hati.. Berpada3 la klu mmbenci..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. lol, tahu xper :) hehe, btw, done follow kamu sis :) thanx tngglkan link keyh :)

    ReplyDelete
  4. bih baik pergi bbercuti mana2..hehe

    ReplyDelete
  5. lebih baik tengok video ceramah ..

    ReplyDelete
  6. xgemo la org yg terlalu taksub ni...

    ReplyDelete
  7. yana..haha mcm akak...tak sokong pihak mana...buat dekkk je...

    ReplyDelete
  8. setuju sangat..blogger pun tak kurang hebatnya masing2 nak tunjuk kepandaian kebijaksanaan masing2..
    duduk diam2 muhasabah diri n undi diam2 sudahlah kan..-.-

    ReplyDelete
  9. ya.. ya.. saya same cam akak.. pnh mersa dua² belah pihak.. dan boleh berfikiran waras.. renung-renungkan.. selamat beramal.. ;)

    ReplyDelete