Thursday, 27 September 2012

UiTM diHatiku

Assalamualaikum...

Lamanya dah tak berblogwalking sambil letak jejak.
update pun pendek-pendek je.
bagus.
amalkan selalu supaya terus menjadi blogger yang tenggelam timbul di lautan maya ini. kih kih kih.
tadi check kat Nuffnang, dapat lagi BE Libresse untuk kali kedua.
Alhamdulillah.
tu yang terajin sikit nak apdet petang-petang ni. :p

Hujung minggu lepas, tamatlah zaman bujang adik ipar saya.
punya lama tunggu dia naik pelamin siap kena potong barisan lagi. hahaha...
Alhamdulillah....semoga berbahagia hendaknya.

Rombongan kami ke Johor telah mengingatkan nostalgia saya semasa di UiTM.
saya pernah menyertai program khidmat masyarakat di sebuah Felda di Johor.
seronok betul bila dikenang kembali.
kali ini, rombongan mengiringi pengantin pun ke Felda di Johor juga.
siap naik bas UiTM pulak tu.
nostalgiaaa........

#selepas berbelas tahun meninggalkan UiTM, masih merasa lagi naik kenderaan UiTM. Feeling zaman remaja la pulak . ekeke...
p/s: Syani.....akak beli keropok ubi opak yang besau tu. Dah mahal tau. Dulu beli rm10 dapat 3. Sekarang ni, satu je RM4.50. huhu



#budak kecik yang baru bangun tido.

Sampai Kota Tinggi dah waktu Asar.
Acara nikahnya lepas Isyak di Masjid.
kelam kabut juga sebab ambil giliran menggosok baju bagai.



 #Sambil tunggu uncle nikah, jom posing-posing dulu dengan Ireen. Seperti biasa, gambar mesti jadi blur bila ambil gambar bertiga tanpa flash. Adoiii.....


#Bila guna flash, si Ireen pulak takde. Berdua dengan anak dara ni pun jadi la. 

Ya.
jangan pening kepala dengan tajuk dan isi entri yang macam tak tentu arah tuju.
petang-petang ni ting tong je rasa.
haruslah bancuh kopi celup biskut pingpong yang lemak masin tu.
walaaahhhhh....

gambo-gambo pengantin akan diuplod kemudian.
kalau rajin, kekdahnya.



8 comments:

  1. Tahniah dapat BE dari nuffnang tue . Bila turn saya pulak . hehee :D

    ReplyDelete
  2. oo...rombongan cik kiah ke johor ya..

    ReplyDelete
  3. hihihi..entry xdelah lari tajuk sgt, ade gak pic bas uitm..hihih.. :)

    anak dara akak makin cun..! :)

    selamat pengantin baru buat pengantin.. xsabo tggu pic...

    amik berkatt..hihih

    ReplyDelete
  4. wah..rombongan pengantin naik bas uitm?bestnya...hehehehe

    ReplyDelete
  5. Teringat kenangan lalu..
    masa belajar kat U kenangan terhebat..betul tak?

    ReplyDelete
  6. akak muda lagi nampak tu.
    boleh la sambung buat phd pulak.
    boleh la rasa naik pentas lagi :)

    ReplyDelete