Tuesday, 27 November 2012

Border lace penyeri baju

Sekarang ni trend patch2 border lace pada baju kurung tengah menjadi-jadi.
Kalau dulu, ramai segan nak buat sebab rasa terlebih glamour macam baju pengantin pulak.
Tapi kini tidak lagi.
Maka dengan itu Audrra Blossom mengambil peluang untuk turut menjual border lace ini.
Buat masa ini, koleksi belum banyak lagi tapi akan diusahakan mengikut permintaan.

Disebabkan border lace ini selalunya dijual beserta kain plain pasang tidak kiralah satin, chiffon atau cotton yang pastinya harga mencapai ratusan ringgit, makanya pihak Audrra Blossom buat masa ini membuat pendekatan hanya menjual border lace sahaja. 
Jenis kain yang diinginkan boleh juga ditempah. 
Maklumlah, masing-masing punya citarasa tak sama dan sesetengah tu pula tiada idea nak padankan border lace dengan pilihan warna/material kain yang sesuai. Betul tak?
Maka pihak Audrra Blossom dengan besar hati ingin membantu.
Jangan malu dan segan untuk pm Audrra Blossom di FB.




#Semuanya berharga RM19 semeter (1 layer). Kalau nak lagi cantik, silalah tambah manik-manik pada border lace.

Sedikit contoh daripada baju adik-adik saya yang menggunakan border lace untuk dijadikan penyeri baju.

#tengok baju adik ipar saya yang di tengah-tengah tu. Cantik, kan?


#ulang tayang lagi gambar kami berlima. Border lace tu boleh letak di bahagian pergelangan tangan baju, kaki baju, bahagian dada baju. Dan saya juga turut meletakkannya di tudung (ada baki yang berlebihan takkan nak buang, kan?)


Ok. Siapa-siapa nak bagi bajunya tambah elegan, silalah roger-roger saya.
Hanya RM19 untuk 1 meter (1 layer).
Nak buat tempahan sedondon satu keluarga sempena Majlis apa-apa pun boleh.
Terima kasih. :)




9 comments:

  1. Memang trend kan border lace ni sekarang.

    ReplyDelete
  2. YANA CANTIK LA... LACE TU...BAJU BIRU TU MMG TGH GAMOURKAN KLU DI PADANKAN NGAN LACE PINK OR MERAH...GLAMOUR2...

    ReplyDelete
  3. wah2..dah cantik da blog kak yana.
    nampak mudanya kak yana.
    rahsia awek muda eh.

    ReplyDelete
  4. cantikklah..!
    mmg simple dan sangat cantikkan..

    ReplyDelete
  5. yana. macam berminatlah. tapi aku tunggu vitamin B dulu. apa2 hal aku koling2/msg fb ko k :D

    ReplyDelete
  6. Sy nk mcm bju adik ipar u tu lh.. Tp nk color green malon.. If ade plif email kt sy efa_licious@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Sy nk mcm bju adik ipar u tu lh.. Tp nk color green malon.. If ade plif email kt sy efa_licious@yahoo.com

    ReplyDelete