Monday, 24 December 2012

Tempah kek home made di Kulim

#Cantik tak?

Ok.
Kek di atas adalah hasil tangan adik saya yang tinggal di Kulim nun.
Saya sangat kagum dengan kek-kek hasil tangan beliau.
Semuanya sedap-sedap belaka.
Terutama cheese cake coklat dia.
Teringat-ingat tau.

Makanya saya ingin mewar-warkan mereka yang inginkan kek yang sedap, dibuat di rumah dan disediakan oleh Muslim serta diyakini 100% kebersihan dan kesedapannya.....silalah hubungi beliau (Ezan Cakehouse) di talian 013-5964919 untuk tempahan.
U olls pasti puas hati.

#kek karamel


#Blueberry cheese cake. Rasa nak nanges tengok sambil terus rasa teringin nak makan. huhu..


#Apam polkadot.


#Kek Coklat kukus lapis cheese. Faveret saya ni. Apesal sedap sangat? Nanges lagi sebab teringat-ingat.


#Carrot cake.


#Red velvet.

Sesiapa warga Kulim yang nak menempah, sebarang pertanyaan silalah hubungi beliau (Ezan Cakehouse) di talian 013-5964919.
Setakat ini, kek yang ditempah hendaklah diambil sendiri di Taman Mutiara, Kulim.
Tak rugi tau.
Memang semuanya sedap belaka.
Tak percaya, silalah cuba.



5 comments:

  1. cantiknyer kek!!!meleleh air liur..knape la kt Kulim..klu kat sni meme dh order ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak wat camne. Chik duduk kat Kulim nun. hehe...

      Delete
  2. wah..kreatifnya dia... terbaik hasil tangan dia

    ReplyDelete
  3. wahhhhhh....dah la sedap...cantik2 pulak tu....!

    terliurnyaa..!

    ReplyDelete
  4. baru tgk gamabr dah terliuqq..sedap nmpk~

    ReplyDelete