Friday, 24 January 2014

Melewati usia tiga tahun

Assalamualaikum wbt...bismillah...

Lama tak hapdet gambar-gambar si Qisya berselfie.
Minah kecik sorang ni kan suka bergambo?
Haruslah kemain banyak gambar dia di dalam hp.

Hari tu di kampung, dia ajak main memek-memek muka.
Entahape-hape.
Nak pergi ujibakat lakonan gamaknya. hehe..
Makanya jenuh la saya snap gambar dia macam-macam memek muka dia buat.
Layankan aje.
Maklumlah, dia takkan selamanya bersaiz begitu dan ini mungkin kenangan-kenangan indah dia di masa hadapan.
Mama walau pun rasa annoying, layan je lah.


 #yang ni perasan comey...


 #malu kononnya...


 #happy tahap gaban...


 #jangan buat lawak. Tengah tahan gelak ni...



 #model cover novel....


 #memandang positif ke hadapan...


 #saya memang suka ketawa...


 #akulah gadis kecil itu....hahaha...


 #nak buat muncung-muncung tak pandai....



 #saya tak bersalah....



 #apa tengok2?


 #mama jangan la marah adik....


 #adik ni sweet tau....



 #tapi kadang-kadang garang jugak...



 #so, jangan marah adik....



 # sebab adik pun sengal jugak. Bukan mama je.



 #takut tak? takut tak?


Alahai Qisya sayang...
Pening mama dengan macam-macam kerenah adik ni.
Nasib la adik selalu ada buat mama happy dan angry.
Semoga terus membesar dengan sihat dan cergas.


#rambut dah panjang. Tak berpotong-potong. Rasa sayang la pulak.



#semoga jadi anak yang solehah juga hendaknya. Amiinn.....





4 comments:

  1. rambut Qisya ikal mayang..cantik...tak payah la potong..ikat je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg payah tu. Jenuh sikit time nak sikat. Tapi mmg suka tengok rambut dia mcm tu sbb nmpk beralun.

      Delete
  2. makin comel tau anak dara akak ni..!
    geram tgk....tambah2 tang rambut dia yg cantik tu...
    jeles nur..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin gedik! semua yg boleh nmpk mcm mikrofon, mesti menyanyi sakan. hahaha..

      Delete