Friday, 7 March 2014

Doa elak dirogol Jin

Assalamualaikum wbt....bismillah...

Pernah tak kalau bangun pagi tengok kat peha ada lebam biru kehijauan?
Saya pernah. *nanges. T_T
Menurut kata alim ulama, itu adalah tanda dirogol jin.
Oh tidaaakkk....

RAMAI WANITA DIROGOL JIN TANPA PENGETAHUAN MEREKA. SIAPAKAH WANITA YANG AKAN DIROGOL JIN?

perempuan samada sudah berkahwin/tidak. 
siapa TERINGIN NAK DI-NODAI JIN,selalu lah : 

- MANDI TELANJANG. 
- SUKA MANDI LEWAT PETANG. 
- TIDUR SELEPAS ASAR. 
- TIDUR DENGAN KAIN YANG TERDEDAH.


*jika terasa diri kita terlalu kerap melakukan semua perkara ni,cepat-2 sedar. 

SEKALI JIN SUDAH JATUH CINTA PADA WANITA,ADALAH LAGI BAHAYA DARIPADA 'SIHIR'. 

Cukup dalam masa 40 hari 'PERIKSA PADA BAHAGIAN CELAH/KELILING PEHA,LIHAT JIKA ADA KESAN LEBAM-2 dan jika kurang pasti lagi periksa secara terperinci kesan lebam itu ada 5 lubang halus'. Itu menandakan JIN sudah 'menodai' anda wahai wanita. 

*andai kata jika wanita itu sudah berkahwin,maka JIN yang 'jatuh cinta' pada anda itu akan 'menceraikan' anda & suami,tanpa sedar.

*Dan jika anda belum berkahwin,jika sampai masanya anda & bakal suami anda mahu berkahwin,JIN yang sama akan cuba 'pisahkan' mereka dari brlangsungnya majlis kahwin itu. ASTAGHFIRULLAHALAZIM~ - Ustaz Mohd Kazim Elias
 (copy dari FB) 


Scary, kan?
Tu la sebab kita kena selalu baca ayatul Kursi sebelum tidur.
Diwaktu kita tidurlah jin banyak berkeliaran.
Harap-harap doa mengelakkan dirogol jin di bawah ini dapat membantu kita semua insyaAllah..

*credit to infojelita

Jom amalkan doa ini.



11 comments:

  1. mohon share kat blog sy ye kak

    ReplyDelete
  2. kalau lebam2 kat bahagian lain...tu bkn jin la ya...kena tanya org sebelah yg tido dgn kita..:)

    ReplyDelete
  3. terima kasih sbb share . lepasni sy nak jauhkan sikp2 buruk tu yg memaybekan dirogol jin . minta Allah lindung .

    ReplyDelete
  4. nak tarik kanak2, tp x kena cara.

    ReplyDelete
  5. mandi lewat petang tu dari pukul berapa ke pukul berapa eh?

    ReplyDelete
  6. moga kita dijauhkann dari benda2 camni aminnn :)

    ReplyDelete
  7. Pernah nampak di fb.. tapi thanks sebab share sekali lagi

    ReplyDelete
  8. tk blh tido seksi2 la yerk.. hihihhih...

    ReplyDelete
  9. tanx untuk info ni. mohon share :)

    ReplyDelete
  10. surah apa ni ye? nak tahu juga.

    ReplyDelete